Korporacija Kia Motors je organizatorima svjetskog prvenstva u fudbalu, koje će se od 14. juna do 15. jula održati u Rusiji, isporučila 424 vozila. Ova ogromna flota govori o Kijinoj stalnoj podršci i naklonjenosti najprestižnijem fudbalskom takmičenju na svijetu. Svečana primopredaja nedavno se održala ispred stadiona Lužniki u Moskvi, gdje će se 15. jula održati finalna utakmica.

Prvenstvo počinje u četvrtak utakmicom domaćina Rusije i Saudijske Arabije, a na njemu će na ukupno 64 utakmice učestvovati 32 reprezentacije, među kojima nažalost nema naše.

Kia je kao službeni automobilski partner međunarodne fudbalske organizacije FIFA, obezbijedila flotu vozila, koju između ostalog čine luksuzna limuzina K9, veliki sportski terenac Sorento, kompaktni sportski terenac Sportage i hatchback Ceed. S vozilima će prevoziti državne reprezentacije, sudije, službene osobe i delegate. Svečanoj isporuci vozila od strane FIFA-e prisustvovali su Jay Neuhaus, vođa programa marketinških prava i domaćinstava, Eduardo Solis, vođa partnerstva i promocija i Alexey Sorokin, predsjednik i direktor FIFA-inog lokalnog organizacionog komiteta i fudbalska legenda Nemanja Vidić, nekadašnji fudbaler Manchester Uniteda, Spartaka iz Moskve i srpske reprezentacije.

“Kia Motors je naš službeni partner već od 2007. i veoma smo im zahvalni na njihovoj podršci u pružanju kvalitetne flote vozila za potrebe svjetskog prvenstva u Rusiji ” rekao je Jay Neuhaus, vođa programa marketinških prava i domaćinstava i dodao: “Kia Motors ima važnu ulogu u uspješnom održavanju naših događaja. Ta vozila će omogućiti glatko trajanje događaja, jer nam tokom prvenstva omogućavaju prevoz igrača, novinara i službenih osoba. FIFA i Kia Motors dijele istu strast do fudbala i spremni smo da pružimo uzbuđenja ljubiteljima fudbala širom svijeta.”

“Svjetsko prvenstvo je pred vratima i to je vrlo važan globalni događaj za milione ljubitelja fudbala širom svijeta,” rekao je Jeong Won-jeong, predsjednik Kia Motors za Rusiju. “Zaista nam je drago da smo dio uspjeha svjetskog prvenstva i jedva čekamo da preko ovog događaja ljude približimo brendu Kia.”

Kia je za ljubitelje fudbala pripremila nekoliko nagradnih igara, između ostalog će 64 djece iz cijelog svijeta voditi na prvenstvo u Rusiju, gdje će na svakoj utakmici jedno dijete biti službeni nosilac lopte prije početka utakmice.

Tu je i takmičenje Pobjednici arene (‘Champ into the Arena’) u kojem su amaterski fudbaleri imali priliku da učestvuju na turniru u Moskvi, gdje će se pobjednici iz 16 izabranih zemalja boriti za međunarodnu slavu. Svi učesnici tog finalnog turnira će biti gosti na nekoj od utakmica šesnaestine finala, a pobjednička ekipa će primiti trofej iz ruku jednog od najboljih fudbalera na svijetu.

Pored toga tu je i nagradno izvlačenje „Kia vas vodi u Rusijo“, gdje su posjetioci salona Kia u 30 izabranih zemalja imali mogućnost osvojiti ulaznice za neku od utakmica svjetskog prvenstva.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here