Kozmetička kompanija Oriflame Bosna i Hercegovin danas je u prelijepom ambijentu Sky Bar-a Hotela Marriott, predstavnicima bh. medija objavila svoju novu brend poruku Ljepota na moj način. Tom prilikom, predstavljena je i nova brend ambasadorica za Bosnu i Hercegovinu, prelijepa Amra Džeko. Amrin lik krasi naslovnicu aktuelnog kataloga Oriflame za maj/svibanj, u kojem se pojavljuje i kao zaštitno lice kampanje za The ONE Colour Obsession ruž za usne.

Ljepota na moj način novi je koncept kozmetičke kompanije Oriflame, koju su medijima predstavili Belma Smola, direktorica Oriflame BH i Marijana Zonić, regionalna marketing menadžerica za tržišta Zapadnog Balkana, uz moderiranje Džezide Teufiković i Darka Savića, koji je i sam zaštitno lice Oriflame kolekcije za njegu kože muškaraca, NovAge Men.

’Detaljnim istraživanjem tržišta došli smo do brend poruke Ljepota na moj način, što je i misija kompanije Oriflame. Već 51 godinu, koliko postoji kompanija, tražimo i pronalazimo ljepotu u svim ženama svijeta, a ono u šta smo apsolutno sigurni je to da ljepota ima beskrajno mnogo lica. Ne postoji univerzalni put do ljepote. Ljepota ne poznaje pravila i okvire, ljepota je sloboda kojom žene širom svijeta žive svoje jedinstvene razlike baš svakoga dana. Svako je lijep na svoj, jedinstven način, a mi smo tu da ljepotu podržimo i naglasimo’, pojasnila je Marijana Zonić.

Belma Smola u svome obraćanju govorila je o saradnji Oriflame BH i Amre Džeko.

’Amra je osoba koja na predivan i jedinstven način izražava svoju prirodnu ljepotu i sjajno predstavlja poruku koju Oriflame ovom kampanjom želi prenijeti. Ona se u potpunosti slaže s našim viđenjem ljepote, a posebno smo sretni što smo baš ovu godinu uljepšali Amrinim prisustvom, kada u Bosni i Hercegovini slavimo dvadesetogodišnjicu postojanja na tržištu, kao jedna od vodećih kompanija u sektoru kozmetike,’ istaknula je Belma Smola.

„Zadovoljstvo je biti ovdje sa vama i biti dio tima Oriflame. Bio je pravi užitak raditi sa ovim timom. Ono što me najviše privuklo da budem dio ove lijepe priče jeste činjenica da Oriflame koristi prirodne sastojke, zbog čega jako cijenim Oriflame. Ljepota dolazi iznutra, ljepota je ono kako doživljavamo sami sebe, kako doživljavamo svijet oko sebe“, rekla je Amra Džeko.

Iz Oriflame kompanije su ovom porukom i događajem željeli istaknuti da kao kompanija koja se bavi ljepotom već 51 godinu imaju znanje, iskustvo i širok asortiman proizvoda tako da predstavljaju pouzdanu podršku i partnera svakoj osobi u njenoj potrazi za autentičnim izrazom ljepote.

O ORIFLAME KOMPANIJI

Oriflame kompanija osnovana je 1967. od strane dvojice braće i njihovog zajedničkog prijatelja. Oriflame je danas međunarodna kozmetička kompanija direktne prodaje prisutna u više od 60 zemalja svijeta. Široka paleta od oko 1000 kvalitetnih, inovativnih švedskih proizvoda inspirisanih prirodom put do krajnjih potrošača pronalazi putem 3,6 miliona nezavisnih konsultanata.

ORIFLAME U BROJKAMA

Godišnji promet kompanije je veći od 1,3 milijarde eura. Oko 1000 kvalitetnih, inovativnih švedskih proizvoda inspirisanih prirodom. Oko 7500 uposlenika. Oko 3,6 miliona konsultanata.

Prisutni u više od 60 zemalja svijeta. Katalozi prevedeni na više od 40 svjetskih jezika.

Globalni centar za istraživanje i razvoj u kojem radi više od 100 stručnjaka.

Vlastiti proizvodni pogoni u Švedskoj, Poljskoj, Kini, Rusiji i Indiji.

U Bosni i Hercegovini Oriflame kompanija ove godine proslavlja 20 godina uspješnog poslovanja.

ORIFLAME – INSTITUT ZA ISTRAŽIVANJE KOŽE

Uz više od 40 godina iskustva, više od 100 stručnih saradnika i najmodernije postrojenje za istraživanje i razvoj,u Oriflame kompaniji konstantno traže bolja rješenja i formulacije kako bi kreirali progresivne, inovativne proizvode koji stalno prate potrebe potrošača.

Život Oriflame proizvoda počinje u Institutu za istraživanje kože, gdje se koriste sofisticirane naučne metode kako bi kreirali jedinstvene i često patentirane formulacije koje Oriflame proizvodima daju prednost nad konkurencijom.

Ove nove formulacije se zatim prosljeđuju stručnjacima u Centru za razvoj proizvoda Oriflame u Dablinu, Irska, koji imaju zadatak kreirati kozmetičku formulaciju koja će se uklopiti u već postojeću Oriflame kolekciju ili će pokrenuti potpuno novu kolekciju.

Zatim se formulacija šalje u proizvodnju čime postaje dostupna saradnicima. Najvažnija uloga stručnjaka Oriflame je kreirati Oriflame proizvod kojeg će potrošači voljeti i u kojemu će uživati.

ORIFLAME U ZAJEDNICI

Oriflame podržava brojne dobrotvorne akcije širom svijeta, a suosnivač je i World Childhood fondacije. Od  2011. godine Oriflame je ponosni sponzor i oficijelna kozmetička kuća Ženske teniske asocijacije (WTA). Od tada, Oriflame i WTA su savršen par, jer su pozitivan i energičan duh jednako važni za WTA teniserke, kao i za Oriflame konsultante. /Emina Delić /

ORIFLAME – ‘Ljepota na moj način’

Više o Oriflame na: www.oriflame.ba

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here