Počela je „ConnectED-Challenge your knowledge“ kampanja koju je osmislila grupa studenata sa Ekonomskog fakulteta Banja Luka i Pravnog fakulteta Tuzla, a koja se realizuje u okviru projekta E4U, koji finansira Evropska unija, a koju organizuje EUSR. E4U je takmičenje studenata iz cijele BiH u izradi javnih kampanja značajnih za za mlade u BiH u oblasti obrazovanja, zapošljavanja i preduzetništva. Cilj kampanje „ConnectED“ je smanjenje jaza između tržišta rada i obrazovanja. Kampanja omogućava poslodavcu da studenta, odnosno potencijalnog radnika, oblikuje prema svojim potrebama i da kroz njihov rad i razmišljanje odabere profil studenta koji mu je potreban. Takođe, pruža poslodavcu mogućnost da dobije ideje za potencijalna rješenja problema, a studentu da kroz rad na rješavanju problema iz realnog sektora stekne vještine potrebne poslodavcu.
Kampanja se odvija u tri dijela, a to su ConnectED skills, ConnectED challenge i ConnectED club. Sva tri događaja održavaju se u Tuzli i Banjaluci. Prvi segment projekta, ConnectED skills se održava 17. maja u Tuzli i 19. maja u Banjaluci.
Prvi dio (skills) je cjelodnevni događaj na kojem bi se predavači-poslodavci predstavili studentima i predstavili preduzeće iz kojeg dolaze. Takođe, poslodavci bi imali zadatak da kroz diskusiju sa studentima razgovaraju o raznim temama i da im objasne njihov zadatak, a to je izrada „studije slučaja“ (case study). Govoriće se i o motivaciji, značaju aktiviranja mladih ljudi, neophodnim znanjima, vještinama i kompetencijama za potrebe posla nakon završenih fakulteta.
Nakon prvog dijela, studenti će imati 10 dana da izrade studiju slučaja. Po 5 najboljih za oba sektora biće izabrani za finale. Ti timovi će u finalu „ConnectED challenge“, u istom danu da prezentacijama predstave na čemu su radili, a žiri će da proglasi prvo, drugo i treće mjesto za oba sektora.
Posljednji kampanje je osnivanje ConnectED club-ova, prvenstveno na Ekonomskom fakultetu u Banjoj Luci i Pravnom fakultetu u Tuzli, kao matičnim, gdje bi se poslodavci umrežavali sa studentima i radili zajedno na poboljšanju obostranog položaja. Prvi zadatak klubova je posjeta preduzeću sa studentima i organizatorima, a ovaj segment će biti završni dio kampanje. Cilj klubova jeste da na ova dva fakulteta koji su učesnici projekta, pokažu kako se može dugoročno riješiti poblem smanjivanja jaza između tržišta rada i obrazovanja, kao i da posluže kao model drugim fakultetima u BiH. Kampanja „ConnectED-Challenge your knowledge“, traje do 03. juna ove godine.