Feerero se, osim iz matične zemlje, trenutno lješnjakom snabdijeva iz Turske, Čilea i Južne Afrike.

Proizvođač čuvenog krema objavio je plan da do 2025. godine na 20.000 hektara podigne nove zasade lješnjaka, što je 30 posto sadašnjih površina pod lješnjakom u Italiji.

Italija je drugi po veličini proizvođač lješnjaka sa tržišnim udelom od oko 12 posto globalne proizvodnje i prati Tursku, sa kojom obuhvata 70 posto ukupnog tržišta. Međutim, Italija ima veliki potencijal za razvoj zahvaljujući teritoriji koja je od sjevera na jug posebno pogodna za kultivaciju odličnih sorti lješnjaka. Do danas u Italiji je više od 70.0000 hektara zemljišta koje se koristi za uzgoj lješnjaka, sa prosječnom proizvodnjom od oko 110.000 tona godišnje.

Iako kompanija Ferrero zadovoljava svoje potrebe za lješnjacima sa proizvodnih površina lociranih u različitim dijelovima svijeta, kroz italijanski projekat lješnjaka posebna pažnja će biti posvećena italijanskoj proizvodnji.

Postavlja se pitanje da li bi ova najava mogla da utiče na proizvođače u Srbiji, koji su u kooperaciji sa Ferrerom podigli zasade lješnjaka, ali i na one koji su to učinili sami nadajući se i tom plasmanu.

Prema nezvaničnim informacijama, plan Ferrera je da ubuduće koristi lješnjake isključivo sa svojih zasada, pa je moguće da bi oznaku “Made in Italy” dobijali i lješnjaci koji su plod sa “italijanske zemlje”, ali koja se nalazi u inostranstvu.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here