Čast da se prvi provoza prema Trebeviću dobili su Edmond i Maja Offermann koji su za obnovu žičare donirali blizu četiri miliona eura. Polazak prve gondole probudio je emocije i evocirao uspomene prisutnih na davnu 1959. godinu.
Povratak simbola Sarajeva, uprkos lošem vremenu, privukao je i veliku pažnju građana koji željno iščekuju 14 sati kada će imati priliku da uživaju u besplatnoj vožnji.
Iako Trebevićka žičara vizuelno ne podsjeća na staru, kod građana je izazvala ista osjećanja.
Prije puštanja u rad, na dolaznoj stanici postavljena je ploča u čast Rame Bibera, prve žrtve opsade Sarajeva koji je poginuo upravo dok je čuvao žičaru. Ubijen je 2. marta 1992. godine na radnom mjestu kao zaposlenik preduzeća GRAS kada je grupa naoružanih ljudi počela opkoljavati Gornju stanicu. Zbog njegovog herojskog pokušaja odbrane žičare, Gradski vijećnici su odlučili da Gornja stanica nosi njegovo ime.
U prvu kabinu prema Trebeviću na panoramsku vožnju ušli su gradonačelnik Abdulah Skaka, Edmund Offermann i njegova supruga Maja, bivša gradonačelnica Semiha Borovac, predsjedavajući Gradskog vijeća Sarajeva Igor Gavrić i premijer FBiH Fadil Novalić. Ostale zvanice također će obići jedan panoramski krug.
Žičara ima 33 gondole (kabine), a kapacitet je 10 mjesta.
Podsjećamo, tokom opsade Sarajeva koja je trajala četiri godine ubijeno je 11.500 ljudi, od toga 1.601 dijete. Ispaljivano je više od 300 granata dnevno, a najmanje 50.000 osoba je ranjeno tokom granatiranja. Zbog toga je 6. april jedan od najznačajnijih datuma u historiji Sarajeva, jer sve ljudske žrtve i brojni gubici zapravo su podsjetnik da se ono što se desilo Sarajevu, ali i drugim bh. gradovima, ne smije nikada i nikome ponoviti. Podsjetnik da su prošli i opasada i agresija, ali da Sarajevo nikada neće proći.