Addiko Bank je s agencijom Prophet, koja je bila angažovana na projektu rebrandinga Addiko Grupe, od stručnog žirija sastavljenog od 27 međunarodnih stručnjaka iz svijeta marketinga, oglašavanja, brendinga, komunikacija i kreative bila nominirana u šest kategorija i u svima je osvojila nagradu; zlato za ‘Najbolju kreativnu strategiju’, ‘Najbolji rebrending nakon procesa spajanja’, ‘Najbolji razvoj brenda u sklopu repozicioniranja i predstavljanja nove misije i vizije’, ‘Najbolji vizualni identitet u finansijskoj industriji’; srebro za ‘Najbolje korištenje vizualnog vlasništva’; i bronzu za ‘Najbolji strateški i kreativni razvoj novog brenda.
„Osvojiti jednu renomiranu nagradu je veliko priznanje i čast, ali osvojiti ih šest u međunarodnoj konkurenciji globalnih brendova kao što su: P&G, Intel, Danone, Siemens, Konica-Minolta, Harrods, ABB, BAT, Carlsberg, Bloomberg… je fenomenalno dostignuće na koje smo izuzetno ponosni. Ove nagrade doživljavamo kao zadnje u nizu priznanja da je Addiko snažan brend prepoznatljivog vizualnog identiteta i kao potvrdu da smo odlično uradili projekt rebrendiranja. Također, one su nam i podsticaj da svakim danom svojim klijentima i partnerima budemo još bolja, još jasnija, još jednostavnija i još direktnija banka“, izjavila je Maja Čulig, direktorica Marketinga za Addiko Grupu.
‘Transform Awards Europe’ nagradama nagrađuje se inovativnost, kreativnost i izvrsnost u upravljanju korporativnim i produkt brendovima u 43 države u Evropi, pri čemu se vrednuje strateški pristup, kvalitetan sadržaj, kreativnost i originalnost provedba, te ostvareni rezultati. Za ovogodišnje nagrade kandidirali su se svi projekti koji su započeti i zaključeni u periodu od maja 2016. i novembra 2017. godine.