Digital marketing konferencija “Konverzija” ugostiće u Banja Luci 14. aprila internacionalno afirmisanog stručnjaka Patricka Dermaka iz Njemačke, čija je specijalnost Facebook oglašavanje, kao i Fabiana Rossbachera, eksperta za SEO (optimizaciju za pretraživače).
Patrick je saosnivač agencije “Adbaker”, koja ima direktno partnerstvo sa Facebook platformom, a među čijim klijentima se nalaze imena kao što su “Porsche”, “Mann Hummel” i “Kingston”.
U sklopu svog poslovanja, agencija već dugo godina organizuje konferenciju “Facebook Mastery Live”, koja se 2017. godine održala na čak dvije lokacije: u Berlinu i Hong Kongu. Svoju prvu firmu osnovao je sa 22 godine, završio je master u Silicijumskoj dolini, a kreator je najprodavanijeg Udemy kursa na temu Facebook marketinga, o čemu će ujedno pričati na “Konverziji”.
Patrick će predstaviti primjer iz prakse (case study) u kojem je uspio optimizovati cijenu Facebook lead-a sa 234 dolara na 8 dolara, što je zaista impresivno. Pored toga što će učesnici imati priliku da slušaju predavanja iskusnih regionalnih digitalnih marketara, ovaj put su organizatori (agencija Grape i SEO.ba) odlučili da dovođenjem međunarodno priznatih predavača, provjere da li je domaće tržište spremno za predavanja na engleskom jeziku.
Drugi digital marketing stručnjak iz Njemačke koji će održati predavanje na “Konverziji” je Fabian Rossbacher, inače organizator najveće SEO konferencije u Njemačkoj i uspješan preduzetnik u e-commerce sektoru. Počeo je kao programer, zatim više od 10 godina proveo kao SEO konsultant, a sada strastveno vodi svoj online shop koji pored SEO vrlo rado reklamira putem Facebook oglasa. U svom predavanju na “Konverziji” će upravo predstaviti Facebook kampanju koja je bila ključna za uspjeh njegovog prvog online shopa.
“Konverzija” će ugostiti 20 priznatih stručnjaka
Podsjećamo, konferencija digitalnog marketinga “Konverzija” održaće se 14. aprila u hotelu “Jelena”, kada će 20 vrhunskih regionalnih i inostranih predavača, dinamično i bezrezervno podijeliti stečena znanja iz pomenute oblasti. Konferenciju su podržale kompanije UniCredit Bank Banja Luka, AdCombo, Prointer, Teleklik, Posao.ba, Manja, Vitinka, kao i Grad Banja Luka koji je događaj uvrstio u program obilježavanja Dana grada pod nazivom “Proljeće u Banjaluci”.
Pored Patricka i Fabiana, ovaj društveno-edukativni događaj upriličiće imena poput Nenada Pantelića (Srbija), Miroslava Varge (Hrvatska), Adisa Pezerovića (BiH – Austrija), ali i drugih stručnjaka iz regiona.
Fokus ovogodišnje konferencije su tri oblasti: SEO (optimizacija za pretraživače), Facebook i Google oglašavanje, te analitika, a ukoliko vas zanimaju dodatne informacije o programu, predavačima i kupovini ulaznica – posjetite http://www.konverzija.org/, njihovu Facebook stranicu, ili pišite na e-mail: pitanja@konverzija.org.