Moj San je bosanskohercegovačka industrija sistema za spavanje sa glavnim ciljem obezbjeđenja kvalitetnog sna za zdrav život. Tvornica je smještena u Kaknju, trenutno upošljava 120 radnika, a u svojoj ponudi imaju madrace, nadmadrace, jastuke, posteljine, latoflekse, krevete te druge proizvode iz asortimana za spavanje. Vjera u kvalitet onoga što nude na tržištu, fokusiranost na potrebe kupaca, visok nivo kontrole kvaliteta, vrhunska tehnologija i inovativna rješenja, upotreba materijala zdravih za okoliš, konstantna edukacija kao i ljubav prema ovom poslu je ono po čemu se ovaj brand uspio izdvojiti na našem tržištu te postati lider u ovaj oblasti. Kako je nastao i kako je tekao put razvoja ovog branda za Business magazine govori Boris Franjković, marketing manager brenda Moj San.

Boris Franjković, marketing manager branda MojSan

“Brand Moj San je logičan slijed strateškog razvoja firme Delibašić poliuretani d.o.o.,  koja je poznata u industriji namještaja kao glavni domaći snabdjevač ove industrije PU pjenom. Prije više od deceniju, tačnije 2005. godine počinje proizvodnja PU pjene, razrezivanje te njena distribucija, a 2007. došli smo na ideju da kreiramo brand Moj San koji će u asortimanu imati madrace, nadmadrace i ostale proizvode za spavanje, a u čijem sastavu je pjena ustvari dominantni i najvažniji sastojak. Poznavanje strukture ovog repromaterijala pružilo nam je mogućnosti kreiranja vrhunskih proizvoda za spavanje te danas u asortimanu Moj San imate proizvode koji su od samog starta kreirani od strane stručnjaka i za svoju krajnju namjenu, omogućavanje kvalitetnog sna za zdrav život“, kaže Franjković.

Timski rad

Zbog nepovjerenja u proizvode domaćih proizvođača, pozicioniranje branda na tržištu BiH kao high quality linije proizvoda u početku je bilo teško.

“Bili smo svjesni činjenice da je pred nama težak put, ali niti jednog trenutka nismo sumnjali u naš uspjeh. Primjena visokih standarda kontrole kvaliteta u sistemu funkcioniranja branda Moj San je obavezujućeg i strateškog značaja kako bi kontinuirano bili u mogućnosti ispunjavati zahtjeve kupaca, zakonske regulative i propise. Svaki proizvod prije distribucije prolazi nekoliko nivoa provjere kako bi bili sigurni da zadovoljava postavljene kriterije”, ističe Franjković te dodaje da je sve to zajedno sa timskim radom svih uposlenih dalo rezultat u vidu jakog domaćeg branda koji kvalitetom konkurira velikim svjetskim proizvođačima sličnih proizvoda, što je zaista predstavljalo težak izazov.

Na pitanje u čemu leži tajna njihovog uspjeha, Franjković ističe da je polazni osnov kvalitet u svakom segmentu poslovanja.

“Ključna stavka je kvalitetan repromaterijal za proizvodnju, adekvatne mašine, kao i radnik koji je sposoban odgovoriti visokim kriterijima završne obrade proizvoda. Mi vjerujemo da kvalitet nije samo imati kompletan proces pod kontrolom nego i da svaki pojedinačni aspekt djelovanja mora biti razvijan inovativnim i kreativnim pristupom, a u cilju što većeg zadovoljstva naših kupaca,” dodaje Franjković.

Kvalitet, emocionalni naboj i dugogodišnju dosljednost branda Moj San prepoznao je i globalni i neovisni autoritet na području brandinga, Superbrands, koji kroz svoj program djeluje u više od 88 zemalja širom svijeta, te je bh. brand Moj San nagrađen Superbrands statusom.

Liderska pozicija na domaćem tržištu iz oblasti sistema za spavanje te mogućnost konkuriranja svjetskim proizvođačima, rezultat je kontinuiranog rada na unaprjeđenju prozvoda, razvijanja i investiranja u proizvodne kapacitete kao i educiranja prodajnih predstavnika.

“Svaki od segmenata poslovanja nam je podjednako bitan i u svakom se maksimalno trudimo biti na visokom nivou kao pouzdan partner našim cijenjenim kupcima. U posljednje vrijeme posvetili smo značajnu pažnju opremanju hotela i smještajnih kapaciteta gdje smo razvili posebne linije proizvoda za taj segment industrije sistema za spavanje. Rezultat toga jeste prisustvo naših proizvoda u najvećim projektima ovog tipa u BiH i šire u zadnjih nekoliko godina”, ističe Franjković.

Pored domaćeg tržišta, na kojem posluju kroz nekoliko kanala prodaje i to; vlastiti maloprodajni Moj San SHOP saloni, Mobilna prodaja, Web shop, Veleprodaja – saloni namještaja (više od 120 širom BiH), proizvodi Moj San prisutni su i na tržištu EU. U Hrvatskoj su glavni snabdjevač za renomirani brand Meblo Trade, a također ovi proizvodi posredstvom kooperanata prisutni su i u Njemačkoj i Austriji. U Makedoniji nastupaju direktno posredstvom vlastite firme koja ima razvijen maloprodajni i veleprodajni kanal.

Proizvodni kapaciteti

Brand Moj San je s obzirom na povećanje prisustva i potražnje za vlastitim proizvodima na domaćem i regionalnom tržištu u decembru mjesecu krenuo u realizaciju izgradnje nove fabrike, na 4.500 kvadratnih metara proizvodnog prostora, čime će kapaciteti proizvodnje biti udvostručeni te omogućiti primjenu najnovijih standarda proizvodnje u industriji sistema za spavanje. “U decembru 2014. godine počeli smo sa radom u novoj fabrici Moj San u Kaknju te smo time zapravo proširili tadašnje kapacitete, a ove godine ulažemo novih tri miliona KM u povećanje proizvodnih kapaciteta koji će nam garantirati stabilnost proizvodnje i ozbiljniji nastup na inostranom tržištu”, kaže Franjković. Ulaganje u proizvodne kapacitete, pored intenzivnijeg nastupa na tržištu zemalja EU i uvođenja novih linija proizvoda jedan je od ciljeva koje je kompanija postavila sebi za 2018. godinu.

Pored investiranja u infrastrukturu i načine proizvodnje, Moj San investira i u svoje uposlenike. “Mnogo pažnje posvećujemo mladim članovima našeg tima koji su postali našim članovima bez prethodnog iskustva na sličnim poslovima. Naš tim sada broji značajan broj mladih i kreativnih ljudi raznih profesija,” kaže Franjković.

Da bi krajnji kupac dobio odgovarajuću informaciju te da u osobi koja mu prezentira određeni proizvod prepozna nekoga ko zaista poznaje materiju, velika pažnja posvećuje se edukaciji prodajnih savjetnika. Prodajni savjetnici putem edukativnih treninga kontinuirano rade na razvijanju prezentacijskih vještina, a sve sa ciljem što boljeg pristupa krajnjem korisniku što predstavlja strateški cilj ovog branda.

“Sresti zadovoljnog korisnika naših proizvoda sa osmijehom na licu nama je dokaz ispravnog pristupa poslu kojim se bavimo i daje nam energiju za dalje napredovanje i usavršavanje”, kaže Franjković.

Kada je u pitanju komunikacija s kupcima, Franjković ističe da se ona odvija putem raznih kanala prodaje, kao i putem društvenih mreža. Zahvaljujući svemu onome što rade po pitanju edukacije uposlenika i uslužnosti prema kupcima, uspjeli su stvoriti ono što je cilj svake ozbiljne kompanije na tržištu, a to je lojalnost prema vlastitom brandu.

“Cijelu komunikaciju olakšava nam i veoma mali, zanemarivi broj reklamacija u odnosu na broj proizvedenih proizvoda što je i naš glavni cilj kojim ćemo vjerujem obezbijediti dugoročni opstanak na tržištu, domaćem, ali i inostranom,“ dodaje Franjković.

Znanje se množi dijeljenjem

Kompanija Delibašić poliuretani i brand MojSan, osim po kvalitetnim proizvodima, u javnosti su poznati i po velikom broju donacija i aktivnosti s ciljem poboljšanja kvalitete života i pomoći raznim institucijama u BiH. Do sada su donirali madrace bolnicama i kliničkim centrima u Mostaru, Tuzli, Zenici, Bihaću, Travniku, Sarajevu i Foči, a kroz projekat pod nazivom Znanje se množi dijeljenjem, donirali su knjige  osnovnim školama na području općine Kakanj.

“Učestvovanje u raznim akcijama pomoći, donacijama, stipendiranju te drugim aktivnostima za potrebe zajednice i društva u kojem živimo od početka je krasilo brand Moj San. Humanim gestovima u trenucima velikih poplava, pomoći bolnicama u cijeloj BiH, donacijama kulturno-prosvjetnim društvima te drugim gestovima, stvorili smo sliku kompanije izuzetno cijenjene od strane cjelokupne društvene zajednice. Do sada smo realizirali veliki broj sličnih aktivnosti i nadamo se da ćemo biti u prilici i dalje nastaviti istim putem. Vlastitim primjerom želimo potaknuti i druge”, ističe Franjković.

PREKOMirela Haskić
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here