Na Svjetskom sajmu mobilne telefonije, kompanija Mastercard je najavila da otpočinje saradnju sa društvenom mrežom Facebook na pružanju tehnologije malim preduzećima kako bi mogli da prihvataju elektronska i mobilna plaćanja. Pristup digitalnim plaćanjima pomoći će malim firmama da se prošire na nova tržišta, kao i da dobiju pristup finansijskim uslugama i proizvodima koji će im omogućiti da prošire svoje poslovanje.
Mastercard će u Nigeriji testirati novo Masterpass rješenje na QR bot platformi za Facebook Messenger kako bi vlasnici preduzeća mogli da pređu sa gotovinskih na bezgotovinske i QR uplate. Ecobank i Zenith banka će pružiti podršku ovom prvom pilot programu.
Rezultati istraživanja sprovedenih od strane Fletcher univerziteta i Mastercard centra za inkluzivni rast pokazuju da u Nigeriji 98% od ukupnog obrta novca koji ostvaruju potrošači i preduzeća (obrt vrijedan 301 milijardu dolara) i dalje se obavlja u gotovini.
„Brendovi i programeri širom svijeta koriste poruke kako bi se povezali sa 1,3 milijarde ljudi koji koriste Facebook Messenger svakog mjeseca. Zadovoljstvo nam je što Mastercard razvija uslugu na Messanger platformi kako bi pomogao malim trgovcima da organizuju svoje poslovanje i povežu se sa svojim potrošačima putem poruka”, izjavila je Kahina Van Dajk, direktorica sektora za partnerstva sa platnom i finansijskom industrijom u kompaniji Facebook.