Opel nastavlja svoju proizvodnu ofanzivu predstavljanjem pravog svestranog modela u obličju novog Opel Comba Life – čudesnog porodičnog automobila s pregršt inovacija, koji čini sve mogućim.
Izuzetno je prostran, krajnje praktičan i svestran, opremljen sa jednim ili sa dva klizna vrata te se može naručiti u kratkoj (4,4 m) ili dugoj (4,75 m) verziji i kao peterosjed ili sedmerosjed. S novim Opel Combom Life bit ćete junak svog lokalnog sportskog tima kad na sljedeću utakmicu povezete cijeli sedmeročlani tim zajedno sa sportskom opremom.
Vaš porodični podmladak može se opustiti na tri pojedinačna stražnja sjedišta pri čemu sva imaju Isofix nosače za dječju sjedalicu i zahvaljujući panoramskom staklenom krovu uživati u prekrasnom pogledu na nebo. I vaši će prijatelji obožavati izvanrednu prostranost i pitati kad mogu posuditi vaš novi Opel Combo Life za svoje izlete u najbližu trgovinu švedskog namještaja. A još je impresivnije što novi Opel Combo Life u svom segmentu podiže ljestvicu na području tehničke ozbiljnosti kao i sigurnost i udobnost na novu razinu.
Opremljen je tehnologijama i pomoćnim sistemima namijenjenima vozaču dobro poznatim iz segmenata kompaktnih vozila i SUV-ova, kao što su upozorenje na umor vozača, stražnja kamera s pogledom iz ptičje perspektive u rasponu 180°, Head Up zaslon, IntelliGrip te funkcije koje pridonose udobnosti poput grijanih sjedišta i grijanog kožnog upravljača. Povrh svega toga, novi Opel Combo Life ugodan je i oku zahvaljujući robusnim proporcijama kojima ostavlja snažan dojam. Peta generacija Comba temelji se na posve novoj arhitekturi koja na prvo mjesto stavlja želje, sigurnost i udobnost putnika.
“Novi Opel Combo Life ključna je komponenta naše proizvodne ofanzive. Taj naš novi model definitivno će se svidjeti porodicama zbog svoje svestranosti i prostranosti u kombinaciji s izvanrednom ponudom ultramodernih pomoćnih sistema namijenjenih vozaču, koji čine vožnju sigurnijom, a putovanja ugodnijima“, rekao je Michael Lohscheller, glavni izvršni direktor Opela, te dodao: “Taj automobil ima veliki potencijal za rast robne marke i omogućuje nam da svom snagom napadnemo važan segment malih kombija.“