Osnivač segmenta vozila za slobodno vrijeme 1996. godine, Citroën otkriva novi Berlingo. Treća generacija nastavlja priču modela s originalnom, jednostavnom i funkcionalnom siluetom karaserije koja se uspješno mijenjala tokom vremena kako bi postala referenca u „praktičnom smilu“, partner u svim aktivnostima za slobodno vrijeme i svim porodicama.

Novi Berlingo poboljšan je u savršenom skladu s posljednjim modelima Marke. Dobio je savremenost svojim dizajnom i udobnošću osnažujući svoju i praktičnost koja stoji iza uspjeha ovog kultnog modela, prodanog u više od 1,7 miliona primjeraka. Novi Berlingo preuzima elemente identiteta dizajna marke Citroën i novi oblik koji mu daje robusan i dobronamjeran stav. Novi Berlingo također osnažuje sve svoje snažne tačke u pogledu modularnosti i prostora u unutrašnjosti vozila kako bi olakšao svakodnevno korištenje (3 nezavisna i jednostavna za ukloniti stražnja sjedišta, ravna podnica do sklopivog sjedišta suvozača, utovar predmeta do 2,70 m, 100 l dodatnog prtljažnog prostora). Savršeno ukorak s vremenom, koristi prednosti nove platforme i nudi 19 tehnologija za pomoć u vožnji i 4 tehnologije za povezivost, motore posljednje generacije kao što su novi dizelski motor 1.5 BlueHDi ili automatski mjenjač EAT8 te postavke udobnosti ovjesa. Sada dostupan u dvije veličine, M i XL,  od 4.40 m i 4.75 m dužine, sa 5 ili 7 mjesta, novi Citroën Berlingo imat će svjetsku premijeru na Salonu automobila u Ženevi i bit će lansiran u drugoj polovini 2018.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here