Švicarski prehrambeni div Nestle dogovorio je prodaju svog američkog poslovanja sa slatkišima talijanskom Ferreru za 2,8 milijarde dolara, čime je izvršni direktor Nestlea Mark Schneider poduzeo svoju prvu veliku prodaju i učinio mali korak na putu prema proizvodnji zdravije hrane.
Nestle, najveći svjetski proizvođač pakirane hrane, kao razlog za tu prodaju naveo je slabu tržišnu poziciju u SAD-u, gdje zaostaje za Hersheyom, Marsom i Lindtom.
Za Ferrero, kompaniju u porodičnom vlasništvu, taj potez je, pak, prilika da brzo ojača svoje pozicije na tom ključnom tržištu, na kojem je u protekloj godini već poduzeo dvije akvizicije.
Nestle, koji je započeo svoje poslovanje dalekih 1880-tih godina prodajom mliječnih čokolada, time prati promjene potrošačkih navika od loše i slatke hrane prema “zdravlju i wellnessu”. Ta kompanija još ističe da i dalje ostaje prisutna na američkom tržištu sa ostalim svojim poslovanjem.
Po podacima Euromonitora, tržište SAD-a predstavlja gotovo 19 posto globalnog tržišta čokolade, vrijednog godišnje 102,3 milijarde dolara u maloprodaji. Vrijednost tog tržišta podupire potražnja ljudi za sve skupljim čokoladama, jer prodane količine padaju zbog popularnosti alternativnih proizvoda.