Škoda Auto je u 2017. godini postigla prodajni rekord. Isporuke u protekloj godini su porasle za 6,6 posto, ukupno 1.200.500 (2016: 1.126.500). Četvrti put zaredom Škoda prodaje više od 1 milion vozila. Pored „bestsellera“, modela Octavia, značajne prodajne rezultate je postigao i model Superb kao i novi SUV modeli, Kodiaq i Karoq.
“2017. godina je za marku Škoda bila najuspješnija godina u 122-godišnjoj historiji. Ovo nam daje motivaciju da postižemo sve veće i jače ciljeve. Hvala kupcima što su se odlučili za marku Škoda. Protekla godina je pokazala da je marka Škoda na dobrom putu po pitanju ostvarenja strategije 2025. Nadamo se da ćemo u narednim godinama oduševiti naše kupce sa novim proizvodima i tehnološkim dostignućima”, kazao je Bernhard Maier, generalni direktor marke Škoda.
Alain Favey, odgovoran za prodaju i marketing marke Škoda dodaje: “Za popularnost naših modela i za dobru prodaju zaslužna je naša snažna prodajna mreža. Širom svijeta su ovlašteni Škoda partneri napravili sjajan posao, oni su stub našeg uspjeha.“
U mjesecu decembru marka Škoda sa 107.500 isporučenih vozila postiže najbolji prodajni mjesečni rezultat u historiji dugoj 122 godine. U poređenju na decembar 2016. godine marka Škoda je ostvarila rast od 19,2 posto.
U Zapadnoj Evropi isporuke prema kupcima su porasle za 5,2 posto, 477.700 vozila (2016: 454.000 vozila).
U Centralnoj Evropi marka Škoda je narasla za 12,7 posto, na 207.100 vozila (2016: 183.800 vozila).
U Istočnoj Evropi (bez Rusije) Škoda je snažno narasla. Sa 41.300 isporuke su porasle za 17,9 posto (2016: 35.100 vozila).
U Bosni i Hercegovini marka Škoda je apsolutni lider na tržištu već dugi niz godina. U 2017. godini marka Škoda u BiH je isporučila skoro 1.600 vozila čime je ostvarila tržišni udio od 19 posto. Najprodavaniji model u BiH je Octavia sa gotovo 600 isporučenih primjeraka. Fantastičnim prodajnim rezultatima snažno su doprinjeli još i modeli Fabia i Rapid.