Danski proizvođač igračaka Lego objavio je da će udružiti snage sa kineskom internetskom divom Tencent Holdingsom radi razvoja internetskih igrica, a potencijalno i društvene mreže namijenjene djeci u Kini.
Prihodi danske kompanije usporili su proteklih godina, ali je kinesko tržište ostalo svijetla tačka sa stopama rasta u 2016. godini od 25 do 30 posto.
Za udio u 31 milijardu dolara vrijednom tržištu igračaka u azijskom divu takmiče se sa Mattelom, proizvođačem lutkica Barbie i Hasbrom, kompanijom koja stoji iza brenda My Little Pony.
Danska kompanija ima oko tri posto udjela u kineskom tržištu, Mattel oko dva posto, a Hasbro jedan posto, pokazuju podaci Euromonitor Internationala.
U novembru 2016. godine Lego je otvorio tvornicu u Jiaxingu koja bi trebala proizvoditi 70 do 80 posto proizvoda namijenjenih azijskom tržištu.
U ponedjeljak su objavili da je cilj partnerstva sa Tencentom, najvećom društvenom mrežom i proizvođačem igrica u Kini, kreiranje sigurnog internetskog okruženja koje bi uključivalo sadržaj, platforme i iskustva skrojena posebno za djecu.
Obuhvaća također LEGO BOOST, set za gradnju i kodiranje koji djeci omogućuje da svoje radove od kockica pretvore u pokretne objekte. Kao mogućnost spominje se i razvoj zajedničke društvene mreže za djecu u Kini.