Predstavnici naših kompanija za Business Magazine govorili su o, uprkos brojnim poteškoćama, ostvarenim poslovnim rezultatima u protekloj godini i otkrili nam nove planove i ideje. U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja. O radu i planovima kompanije Bingo, govori Ljiljana Kunosić, izvršna direktorica.
Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH tokom 2017. godine uopće?
Kunosić: Poslovni ambijent u našoj zemlji uvjetovan je političkom situacijom te je samim tim promjenjiv i nepovoljan, ali ukoliko se posvetimo unapređenju poslovanja osluškujući potrebe tržišta, sami možemo pomoći da se poslovni ambijent poboljša. Konsolidacija tržišta, ulaganje u proizvodnju, savremene tehnologije, smanjenje nezaposlenosti, samo su dio koraka koji nam mogu pomoći da poslovni ambijent učinimo povoljnim i poželjnim, a naša kompanija svakako već gotovo 25 godina doprinosi stabilnosti privrede BiH ulažući u sve navedeno.
S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali u prethodnoj godini?
Kunosić: Poslovnih izazova uvijek ima, bez obzira kakve su zakonske mjere donesene. Važno je fokusirati se na prilagodbu novim zakonima, primjenu i sprovođenje istih, a sve u cilju unapređenja poslovanja. Svakako da odgovorni nivoi vlasti mogu doprinijeti da određenim zakonskim mjerama osiguraju održiv ekonomski razvoj.
Kakvi su planovi vaše kompanije za 2018. godinu?
Kunosić: U 2018. godini slavit ćemo 25 godina postojanja kompanije Bingo. Osim širenja naše maloprodajne mreže i ulaganja u postojeću, planiramo nastaviti ulaganja u proizvodnju. Naša misija je bila i ostala da kroz izdizanje vrijednosti domaće privrede i društveno odgovoran odnos prema okolini postanemo prvi izbor mjesta za kupovinu naših sugrađana te da nastavimo biti pouzdan partner našim dobavljačima kako bismo i dalje doprinosili stabilnosti bh. privrede.