Rješenja za blokiranje oglasa na internetskim stranicama interesantna su tema ovih dana, a u priču o dobrim i lošim načinima oglašavanja na webu aktivno se uključio i Google.
Kroz svoju Koaliciju za bolje oglase najveća internetska kompanija koja je izrasla na prodaji reklama pokušava zajedno sa developerima izgraditi bolji web, koji će biti ugodan za surfanje, a opet i finansijski pogodan za oglašivače i izdavače.
U skladu s objavljenim politikama o dobroj praksi plasiranja web oglasa, u Googleu su prije nekog vremena najavili da će njihov Chrome, inače najpopularniji preglednik na svijetu, u budućnosti imati i rješenje za blokiranje napasnih reklama.
Sada je objavljeno i kada će se to dogoditi. U sklopu verzije 64, koja će tada biti aktualna, 15. februara sljedeće godine bit će aktiviran Googleov ugrađeni adblocker. Naravno, neće Google sam sebi odrezati velik dio prihoda blokiranjem svih oglasa, već će uklonjeni biti oni koji nisu u skladu s dobrom praksom.
Drugim riječima, Google će nas poštedjeti reklama koje iskaču iza svakog klika, prekrivaju sadržaj, automatski pokreću video i zvuk, prekrivaju ogroman dio ekrana, odbrojavaju vrijeme do kraja prikaza, ili koriste neke druge, ne baš user-friendlymetode.