Novi izvještaj razotkriva društveno-ekonomske koristi od Kia-e u Evropi

Kijin proizvodni pogon u Žilini (Slovačka) direktno nudi zaposlenje za puno radno vrijeme za 3.800 ljudi.

316

Novi izvještaj, koji je pripremila vodeća nezavisna evropska savjetnička kompanija London Economics, potvrdila je značajan doprinos Kia Motors Europe evropskoj ekonomiji.

Novi izvještaj, s naslovom The economic and societal benefits deriving from the presence of Kia in Europe (Ekonomske i društvene koristi prisutnosti Kia-e u Evropi), otkriva da 184.386 ljudi duguje svoj posao prisutnosti ove marke u Evropi, kako onih direktno zaposlenih u Kia-i ili indirektno u lancu dobavljača, prodaji i distribuciji.

Uključujući carine, poreze od prodaje i prihode Kia je u 2016. godini evropskim vladama ukupno platila 1,2 milijarde eura u obliku poreza, čime značajno podržava ekonomiju širom Evrope. Ovi podaci su u odnosu na 2013. godinu, kada je napravljen prvi izvještaj i kada je Kia platila poreza u iznosu 865 miliona eura, veći za gotovo 39 posto.

Izvještaj London Economics otkriva da Kia u evropsku ekonomiju ukupno uplaćuje oko 7,6 milijardi eura. Ovaj iznos proizlazi iz bruto dodane vrijednosti (‘gross value added’) Kia-inih evropskih operacija, koji uzima u obzir ekonomski doprinos u bruto domaćem proizvodu i predstavlja vrijednost robe i usluga, koji su nastali zbog Kijinih neto ulaznih troškova.

Kia-in proizvodni pogon u Žilini (Slovačka) direktno nudi zaposlenje za puno radno vrijeme za 3.800 ljudi. Prošle godine Kia je kupila zaliha za svoju jedinu fabriku u Evropi u vrijednosti 5,2 milijarde eura – od toga su kod evropskih dobavljača nabavili za 3,8 milijardi eura (73 posto). Kia je u 2017. godini u fabriku uložila 130 miliona eura s namjenom pripreme proizvodne linije za nove modele.

Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, kaže: “Kia je ostvarila multimilijardnu investiciju u Evropi, koja donosi koristi našim strankama, zaposlenim i široj zajednici širom kontinenta. Izvještaj otkriva obim našeg ukupnog doprinosa evropskoj ekonomiji i našoj privrženosti razvoju proizvoda i same proizvodnje, što će i dalje omogućavati rast tih koristi.”

U 2016. Kia je u EU prodala 435.316 vozila, što je 12,7 posto više u odnosu na 2015. i imala je tržišni udio od 2,9 posto. U prvoj polovini 2017. Kia je prodala 251.472 vozila, što je 9,5 posto više nego u istom periodu prošle godine i pritom povećala svoj tržišni udio na 3,0 posto.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here