Bosanskohercegovački “građevinarci” su u nedavnom Best Buy Award BiH Construction istraživanju tržišta za 2017/2018. godinu dali svoje glasove proizvodima i uslugama za koje smatraju da im nude najbolji omjer cijene i kvaliteta.
Istraživanje Best Buy Award BiH Construction 2017/2018. (www.bestbuyaward.org) provela je, putem web-obrasca, organizacija ICERTIAS na području Bosne i Hercegovine tokom septembra 2017. godine, a učešće je uzelo ukupno 1.200 ispitanika, isključivo osoba vezanih za građevinsku struku.
Prvu poziciju u kategoriji “unutarnje zidne boje” osvojio je JUB, u kategoriji “ulazna vrata” Herceg, u kategoriji “građevinska ljepila” Ceresit, a u kategoriji “lanac trgovina za kupovinu parketa, laminata i sl.” Lamper.
Vaillant se odlično pozicionirao u kategoriji “sistemi i proizvodi za grijanje i toplotnu tehniku”, najveći favorit u kategoriji “trgovina za kupovinu ukrasnog bilja i opreme za uređenje okoliša (sadnice, zemlja, vrtni ukrasi i sl.)” je OBI, u kategoriji “crijep” TONDACH, a u kategoriji “krovni prozori” VELUX.
JANJ su ispitanici prepoznali kao najbolji omjer cijene i kvaliteta u kategoriji “sobna vrata”, a IGM Visoko u kategoriji “proizvođač opeke (cigle)” dok je Tvornica cementa Kakanj osvojila najveći broj glasova ispitanika u dvije kategorije: „cemet“ i „beton“.
Mjerilo se zadovoljstvo kupaca i korisnika građevinskih usluga, proizvoda, materijala, alata i uređaja omjerom cijene i kvaliteta ponude na tržištu.
Pitanja su bila otvorenog tipa – ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi nazive proizvođača i pružalaca usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvaliteta na tržištu.
Metodologija
Anketiranje je za potrebe istraživanja Best Buy Award BiH Construction 2017/2018. provela švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association (www.icertias.com), tokom septembra 2017., koristeći CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) metodologiju.
U Best Buy Award BiH Construction 2017/2018. istraživanju učešće je uzelo 1.200 ispitanika, isključivo osoba vezanih za građevinsku struku (privatni građevinski investitori, arhitekti, građevinski tehničari, građevinski inženjeri, građevinski radnici, operateri građevinskih strojeva, građevinski nadzornici i sl.), te DIY (uradi sam) pojedinci.
Kompletno istraživanje provedeno je u skladu s odredbama “Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja”, koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Evropsko udruženje istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobijanje uvida u iskustvo i percepciju korisnika o proizvodima i uslugama za koje se smatra da daju najbolji omjer kvaliteta i cijene (tzv. best buy).
Cilj projekta i certifikata Best Buy Award jeste da kupcima olakša potragu za najboljim i cjenovno najpovoljnijim proizvodima i uslugama na lokalnom tržištu.