Kako živjeti online?

Sarajevo Marketing Summit u organizaciji marketing agencije Altermedia i Akademije Finance i ove godine će okupiti “crème de la crème” vrsnih komunikacijskih stručnjaka.

542

Hotel Hills u Sarajevu će 26. oktobra biti domaćin jednog od najvećih strukovnih događaja iz svijeta marketinga Sarajevo Marketing Summit koji će i ove godine okupiti “crème de la crème” vrsnih komunikacijskih stručnjaka. Među njima je svakako i izvršni direktor kompanije Httpool Saša Škorić, eminentni stručnjak iz oblasti digitalnih komunikacija, koji iza sebe ima bogato 20-godišnje iskustvo. Škorić će na Marketing Summitu održati prezentaciju “Kako Marketing Superstar treba savladati kompleksnost digitalnog marketinga – izazovi i rješenja”.

Naime, digitalno okruženje je izuzetno kompleksno – postoji veliki broj platformi, korištenje digitala od strane potrošača je u starom porastu, puno je različitih ponašanja i brzih promjena kako potrošača tako i kompanija. Kako jedan Marketing Superstar treba odgovoriti na ove izazove, razgovarali smo sa gospodinom Škorićem.

Na koji način pratite sve te silne promjene u digitalnom svijetu?

Škorić: Promjene u marketingu nisu rijetkost, ali u digitalnom svijetu one su konstanta. Nove funkcionalnosti, mogućnosti oglašavanja, platforme, a i sama njihova uspješnost se mijenjaju, doslovce, iz dana u dan, pa je neophodno „živjeti online“. Morate pratiti strukovne portale, relevantne Facebook grupe, domaće i međunarodne stručnjake koji komuniciraju na Twitteru i/ili LinkedInu, prikupljati podatke iz lokalnih istraživanja, itd. Sve su to koraci koji pomažu pri praćenju trendova i promjena bitnih za industriju, a i vlastitu ulogu u marketinškom procesu.

Po Vašem stručnom mišljenju koju biste kampanju istakli, a koja je polučila dobre rezultate u našem regionu?

Škorić: Velik broj brendova, pogotovo onih međunarodnih, je prepoznao trendove koji su prisutni i kod nas, a tiču se povećane konzumacije i korištenja digitalnih platformi, pa vezano na to, ne boje se isprobati oglašavanje na netradicionalnim medijima. Jedan od tih kompanija je i Qatar Airways, koji je i na tržištima regije radio raznolike kampanje na digitalnim platformama. Koristio je i LinkedIn i Twitter, intenzivno koristi remarketing kroz Google, a na popularizaciji destinacija, na koje njihovi letovi vode, koristio je i kompleksnije forme native advertisinga kada je ono bilo tek u začetku na našim tržištima. Treba se voditi njihovim primjerom.

Po Vama, što čini uspješnog Marketing Superstara?

Škorić: Treba znati svoj posao, ali i pokazati drugima što znaš. Naravno morate slijediti trendove, ali prvenstveno ih kreirati i nametati. Potrebno je imati što više podataka, raditi stalna istraživanja, a manje se oslanjati na svoj predosjećaj. Nipošto ne smijete biti pasivni, već što je više moguće biti uključen i kroz marketinška udruženja, ali i na većini društvenih mreža, kako biste iz prve ruke znali o čemu se priča, kako se komunicira i što „prolazi“.

Više informacija o programu, predavačima i kotizaciji Sarajevo Marketing Summita saznajte na www.marketing-summit.ba.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here