Domaćice i pekari dijele svoje recepte, iskustva i savjete o brašnu

U okviru obilježavanja 115. godišnjice prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo

633

U okviru obilježavanja 115. godišnjice prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo danas je predstavljena nova kampanja ove kompanije. Riječ je o premijernom prikazivanju televizijskih spotova o brašnu, u kojima glavnu ulogu imaju krajnji potrošači, iznoseći svoja iskustva, savjete i recepte.

„Brašno je naš osnovni proizvod, i osnovna životna namirnica u domaćinstvima naših potrošača. Stoga je bilo logično da, u godini u kojoj obilježavamo svoj 115. rođendan, u fokus stavimo upravo brašno. Klas godišnje može proizvesti 140.000 tona brašna. Naš mlin za preradu pšenice je među najvećim u Jugoistočnoj Evropi, sa potpuno automatiziranom proizvodnjom. Među rijetkim smo proizvođačima koji brašnu ne dodaju nikakve enzime i aditive. Konstantno radimo na unaprijeđenju kvaliteta, i danas možemo ponosno potvrditi da proizvodimo brašno vrhunskog kvaliteta kojem potrošači vjeruju. To potvrđuje i ova kampanja u kojoj krajnji potrošači pričaju svoja pozitivna iskustva sa Klas brašnom. Do kraja godine nagrađivat ćemo vjernost naših potrošača kako na prodajnim mjestima tako i putem društvenih mreža gdje ćemo organizirati natječaje za izbor najkreativnijeg recepta“, rekao je Nihad Imširović, direktor Klasa.

Produkciju televizijskih spotova potpisuje kreativni tim agencije SM Studio Marketing Legend, iza kojeg stoji niz uspješnih projekata.

„Klas je lider na tržištu BiH i uživa veliko povjerenje građana BiH, tako da smo izabrali jedan logičan put, a to je da naše majke, domaćice, nane, bake, pekari, podijele svoja dobra iskustva, jer oni uvijek imaju šta reći. Oni imaju recepte koji traju, koji se prenose s koljena na koljeno kao i savjet za izbor brašna. Jer, ako pogriješite u izboru brašna, niko vam ne garantuje uspjeh recepta“, rekla je Ajla Ajanović, kreativna direktorica SM Studio Marketing Legend, te dodala da joj je posebno zadovoljstvo raditi s uspješnim domaćim kompanijama.

Na prezentaciji je upriličena i degustacija hrane koju su spremali akteri onako kako je to prikazano i u televizijskim spotovima. Tako su akteri kampanje lično počastili goste pitom, štrudlom i hljebom.

Iz Klasa su najavljeni i novi proizvodi, među kojima najveću pažnju privlače Macaronsi, kao svjetski premium proizvod. Klas će ujedno biti i prvi industrijski proizvođač ovih „dizajniranih kolačića“ u BiH. Osim toga, do kraja godine na tržište će biti plasiran još jedan okus Fit integralnog keksa, potom limitirano izdanje Bosanskog lokuma u posebnoj ambalaži (limena kutija sa geografskim motivima BiH), novi proizvodi iz programa Sarko, kao i nove vrste hljeba i peciva.

Povodom Svjetskog dana hrane (16.10.) Klas će organizirati društveno odgovornu akciju u kojoj će zajedno učestvovati fudbaleri vječitih rivala FK Sarajevo i FK Željezničar.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here