Tarčin Forest Resort & Spa – MGallery by Sofitel, smješten na 85 hiljada kvadratnih metara u prirodnoj oazi u Tarčinu kod Sarajeva, nudit će 55 hotelskih soba i devet vila sa baštama, restoran i bar u šumi, igralište za djecu, ekskluzivni wellness&fitness centar sa bazenom, sadržaje za rekreaciju i sport na otvorenom, kao i konferencijske kapacitete za poslovne korisnike.
Kako teče izgradnja tog hotelskog kompleksa vrijednog oko 18 miliona KM, kada će on primiti prve goste, te brojne druge detalje u vezi sa realizacijom ove investicije, za Business magazine otkriva Anca Cristea, generalna menadžerica MGallery by Sofitel Tarčin Forest Resort&Spa.
Na konferenciji za medije održanoj u martu ove godine, Orbis Hotel Group, koja upravlja svim AccorHotels brendovima na prostoru istočne Evrope, najavila je ulazak na bh. tržište otvaranjem resorta MGallery by Sofitel. O kakvoj se grupaciji i investiciji radi?
CRISTEA: MGallery by Sofitel je jedan od brendova najveće evropske hotelske grupacije – AccorHotels, koja iza sebe ima tradiciju poslovanja od gotovo 50 godina. Zastupljena je sa više od 4.100 hotela, resorta i rezidencija te 240.000 uposlenih u 95 zemalja.
Portfolio hotela uključuje više od 20 brendova, od internacionalno etabliranih luksuznih imena Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, Sofitel, Onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, do popularnih budžetskih hotela više klase Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio te ekonomskih brendova Ibis, Ibis Styles, Ibis budget i regionalnih hotela Grand Mercure, The Sebel i hotel F1.
Orbis Hotel Group je najveći hotelski lanac u istočnoj Evropi i upravlja svim AccorHotels brendovima u regiji, uključujući Bosnu i Hercegovinu, gdje će biti prisutan sa brendom MGallery by Sofitel u Tarčin Forest Resortu. Projekat će biti realiziran kroz franšizni aranžman sa investitorom Tarčin International Development Company d.o.o. (TIDC d.o.o).
Po čemu je specifičan brand MGallery by Sofitel?
CRISTEA: MGallery by Sofitel je jedan od Accorovih svjetski poznatih luksuznih brendova. Svaki od hotela iz ove kolekcije butik hotela je prepoznatljiv po jedinstvenoj atmosferi,jer objedinjuje najviše međunarodne standarde i izvrsnost hotelske usluge à la française i specifičnosti sredine koju reprezentuje, utkane u njegov ambijent, uslugu i dizajn.
MGallery by Sofitel hoteli na 85 lokacijau 24 evropske zemlje reprezentuju jedinstven stil, tradiciju i draž hotelskog iskustva,koji inspirišu jedno nezaboravno, ekskluzivno lično sjećanje.
Tarčin Forest Resort & Spa – MGallery by Sofitel će nuditi puno više od luksuzne hotelske usluge. Po čemu je unikatan koncept ovog resorta?
CRISTEA: Prirodna oaza nadomak Sarajeva može odgovoriti na niz potreba naših gostiju za odmorom – jednodnevni boravak u prirodi uz zdravu rekreaciju i sport na otvorenom, spontane i regenerativne wellnes vikende bez potrebe za dugoročnim planiranjem, duže porodične odmore tokom cijele godine, uključujući zimske aranžmane i skijanje na obližnjim planinama.
Tako se Tarčin Forest Resort and Spa – MGallery by Sofitel po svom konceptu i ponudi razlikuje od svega što se u ovom momentu može pronaći na hotelijerskom tržištu BiH.
Prvo, luksuzni hotelski brendovi se uglavnom nalaze u gradskim centrima, dok je ovo resort gdje možete uživati u kombinaciji vrhunske hotelske usluge i zdravog, sadržajnog boravka u prirodi. Cijeli koncept resorta se zasniva na prirodnim elementima i ponudi rekreativnih, sportskih sadržaja na otvorenom te je i hotel građen u skladu sa standardima očuvanja okoliša.
Drugo, ova prirodna oaza će našim gostima dati osjećaj da se nalaze daleko od gradske gužve i užurbane svakodnevnica, a nalazi se samo tridesetak minuta vožnje od bh. prijestonice. To nudi mogućnost spontanih i kraćih regenerativnih porodičnih odmora u prirodi, a svakako će biti i atraktivna destinacija za poslovne konferencije i korporativne klijente. Nadalje, moći ćemo odgovoriti na različite preferencije i potrebe naših gostiju po pitanju smještaja, bilo da žele udobnost hotelske sobe ili komfor luksuzno opremljenih vila, oboje u kombinaciji sa različitim wellness i sportskim sadržajima.
Konačno, možda i najvažnije, resort će biti atraktivna odmorišna destinacija neovisno o sezoni – pružat će osvježavajući boravak u šumovitom predjelu tokom toplih dana, ali je idealan i za zimske odmore uz izlete na okolna skijališta udaljena svega 20 minuta.
Resort je unikatan, jer nudi kombinaciju izvrsne hotelske usluge evropskog luksuznog brenda MGallery by Sofitel i zdravog, sadržajnog boravka u prirodi uz bogatu rekreativnu i sportsku ponudu.
Koji segment ćete staviti u fokus po otvaranju – individualne ili poslovne korisnike?
CRISTEA: S obzirom na blizinu bh. prijestonici, MGallery by Sofitel Tarčin Forest Resort&Spa će sigurno biti atraktivna destinacija za poslovne skupove i događaj tako da ćemo posvetiti veliku pažnju business to business segmentu i razvijati kvalitetnu saradnju sa korporativnim korisnicima.
Istovremeno, cilj nam je uspostaviti saradnju sa vodećim tour operaterima i agencijama koji su ključni za razvijanje lojalnosti krajnjih korisnika prema našem brendu na novom tržištu.
U kojoj su fazi građevinski radovi i da li će se ostvariti plan otvaranja u drugoj polovini 2017. godine?
CRISTEA: Izgradnja hotela je u toku i investicija od 18 miliona KM će biti realizirana prema planiranoj dinamici. Vile su već izgrađene i radi se na vanjskom uređenju.
U fazi smo okupljanja našeg tima od oko 70 uposlenih. MGallery by Sofitel ima izrazito visoke i striktne standarde kvalitete usluge postavljene na grupnom nivou, tako da nam predstoji veliki dio posla – edukacija i osposobljavanje našeg osoblja koje treba živjeti naša načela i standarde u svakom detalju i reprezentovati naš brend sa perfekcijom.
U svakom slučaju, očekujemo da ćemo otvoriti naša vrata do kraja 2017.
Doprinos ovako značajne investicije bh. ekonomiji u cjelosti je neupitan. Šta će ona značiti specifično za hotelsku industriju?
CRISTEA: Implementacijom najviših internacionalnih standarda brenda MGallery by Sofitel će se doprinijeti razini kvalitete hotelske industrije u BiH i regiji te ojačati tržište rada otvaranjem 70 novih radnih mjesta i transferom naprednih znanja na članove našeg tima.
Kako ste rekli, ovim projektom i ulaganjem će se svakako ojačati privreda BiH i Sarajeva, kako u privrednom smislu, tako i po pitanju kvalitete i raznovrsnosti turističke ponude.
Sa hotelom MGallery by Sofitel će se u BiH implementirati i zaživjeti najviši standardi kvalitete usluge i prakse koje se primjenjuju u najboljim, luksuznim hotelima najvećeg lanca hotela u Evropi. Time će se svakako potaći i unaprijediti kvalitet hotelske industrije u BiH i regiji te generirati dugoročna korist za tržište rada, ne samo kroz otvaranje 70 novih radnih mjesta nego i transfer naprednih znanja i vještina na članove našeg tima.
Jesu li moderne tehnologije i trendovi prijetnja tradicionalnom hotelijerstvu? Naprimjer, TED talks zamjenjuju standardne poslovne konferencije, online booking servisi zamjenjuju lični odnos prema klijentu.
CRISTEA: U proteklih deset godina su tehnološki trendovi svakako proizveli pritisak na hotelsku industriju da razvija nove prakse i bude inovativna. Međutim, to nije slučaj samo u hotelijerstvu, nego i svim drugim industrijama gdje kompanije moraju prilagođavati svoje načine poslovanja preferencijama i novim navikama svojih korisnika kako bi ostale konkurentne.
Naravno da i hotelijerstvo mora ići ukorak sa modernim tehnologijama koje omogućavaju odvijanje procesa i komunikaciju bez ličnog susreta. Međutim, ono što je za naš biznis izrazito važno je da još uvijek nije napravljena tehnologija koja može zamijeniti osjećaj koji se generira u ličnom sastanku dva čovjeka ili grupe ljudi.
Uzmite za primjer TED talks – sa povećanjem popularnosti i gledanosti TED talksa na internetu, istovremeno je rasla i njihova posjećenost uživo. Dakle, online konferencije nisu eliminirale potrebu ljudi da uče kroz dvosmjernu razmjenu informacija, nego su je čak i povećale, a znamo da su hoteli tradicionalna destinacija poslovnih evenata.
U kojoj mjeri je AirBnB konkurent hotelskoj industriji?
CRISTEA: Kada je u pitanju specifično AirBnB kao online ponuđač, mislim da ovaj servis još uvijek nije konkurent tradicionalnom hotelijerstvu, posebno ne luksuznom segmentu, gdje ipak postoji jedna dimenzija posebne povezanosti između gosta i hotela izgrađena na ličnom iskustvu i osjećaju.
Sigurno da globalni trendovi koje pokreće AirBnB mogu donekle potaći i određene promjene u standardnom načinu poslovanja u hotelskoj industriji i nipošto ih ne potcjenjujem. Pa, ipak, hoteli i dalje imaju ključne konkurentske prednosti, a to su, pored ličnog doživljaja koji je teško zamijeniti i imitirati, izgrađeni mehanizmi i iskustvo kada su u pitanju razmjena podataka, zaštita privatnosti, sigurnost i metode plaćanja koji su važni svakom korisniku.
Hotelijerstvo je kao matematički algoritam
Anca Cristea ima 39 godina i dolazi iz Transilvanije u Rumuniji.
Kao zaljubljenica u matematiku, završila je studij finansija i bankarstva i počela karijeru u jednoj američkoj multinacionalnoj kompaniji, a 2005. počinje raditi za jedan od najvećih evropskih lanaca hotela i otkriva svoju ljubav prema gigantskoj hotelskoj industriji, u kojoj je svaki detalj važan i usmjeren na zadovoljstvo gosta.
Ovu kompleksnu kompoziciju detalja, Anca Cristea definira kao matematički algoritam kreiran da ljude učini sretnim.
Njena potpuna posvećenost, težnja ka perfekciji i spremnost na odricanje donijeli su brz uspon u karijeri. Posljednjih šest godina obnaša pozicije generalnog menadžera hotela u okviru Accor grupacije, da bi 2017. prihvatila izazov i šansu da dođe u BiH i upravlja hotelom MGallery by Sofitel u Tarčin Forest Resortu.