Svako je čuo za Infiniti. Ili makar svako ko imalo obraća pažnju na automobile. No, vidjeti ga na našoj cesti bilo je ravno čudu. Makar do sada.
Zahvaljujući ovlaštenom zastupniku Grand Automotive iz Sarajeva, čiji je salon nedavno otvoren u naselju Šip, Infiniti je od sada dostupan i zainteresiranim kupcima u našoj zemlji. A ako ćemo suditi po renomeu koji ovaj brend uživa u razvijenim zemljama svijeta, nema sumnje da će njegov dolazak biti primjećen.
Na našem tržištu, Grand Automotive u ponudi ima pet modela Infinitija. To su mali hatchback Q30, izrađen na platformi Mercedesove A klase u sklopu dogovora o partnerstvu s njemačkim proizvođačem, njegova povišena verzija QX30, luksuzne poslovne limuzine Q50 i Q70, kao i najnoviji sportski coupe Q60, s motorima raspona snage od 211 do 405 konjskih snaga.
U želji da približi brend kupcima, kompanija Grand Automotive svim zainteresiranim nudi testne vožnje, a pored prodaje novih vozila, kupcima nudi i zamjenu rabljenih automobila, servisne i limarske usluge, te isporuku rezervnih dijelova u kratkom roku.
Za sada, Grand Automotive je ovlašteni prodavač i serviser za Sarajevo, ali u planu je proširenje mreže na cijelu BiH.
Infiniti je luksuzni brend japanskog Nissana. Najjednostavnije rečeno, odlikuje se najjačim adutima svoje matične kompanije, ali uz potrebnu dozu luksuza koja ga stavlja u istu ravan sa ostalim svjetskim proizvođačima premium modela.
Prvi na svijetu
Njegovi arhitekti željeli su napraviti novi luksuzni brend koji će se odlikovati idealnim balansom snage, nastupa i umjetnosti. Njegov model Q45 bio je prvi serijski automobil na svijetu koji je imao aktivnu hidrauličnu suspenziju. A model FX, prvi Infinitijev crossover, bio je prvi koji je imao upozorenje za nenamjerno napuštanje trake, ono što danas postaje standard. Infiniti je zaslužan za još jedan izum, a to je upozorenje za stražnji sudar, odnosno, nadzor okoline pri isparkiravanju unatrag.
Osvojio Ameriku pa došao u Evropu
Infiniti je zvanično na tržište stupio 80-tih godina u Sjevernoj Americi, otprilike kada su svjetlo dana ugledali i Acura i Lexus. Cilj je bio da se više nego zahtjevnim Amerikancima ponude premium autmobili koji se po svojom filozofijom neće stavljati u ravan s Nissanovim, koji su, ipak, za šire mase. Infiniti to nije.
Danas, ovaj brend je prisutan u preko 50 zemalja svijeta, ali, zanimljivo, ne i u sopstvenoj zemlji Japanu, gdje se ne prodaje pod tim imenom.
Brend je u Evropu došao 2008. godine, nakon što je u prethodne 23 godine izgradio imidž na najzahtjevnijem tržištu svijeta. Dolazak na naš kontinent bio je bombastičan, uz otvaranje 30 centara u najvećim evropskim metropolama.
Uporedo s jačanjem na tržištu premium automobila, Infiniti je zakoračio i na druga područja, Formulu 1, gdje je sklopio partnerstvo s Red Bull Racingom. Od prošle godine, brend sarađuje s Renault Sport Formula 1 ekipom.