Alma Ras rame uz rame sa svjetskim trendovima

Kompanija Alma Ras, lider u segmentu prodaje i proizvodnje finog rublja i spavaćeg programa u BiH, nastala je od male, porodične radionice.

3700

Na bh. tržištu tekstila, preplavljenom jeftinom robom iz Kine i Turske, nije bilo lako osvojiti i zadržati prvo mjesto u segmentu prodaje finog rublja i spavaćeg programa. Kompaniji Alma Ras to je pošlo za rukom, jer se iznad konkurencije izdigla, prije svega, kvalitetom u koji kontinuirano ulaže od početka svog postojanja. Firma u kojoj većinu uposlenika čine žene, simbolično je osnovana na Dan žena 1998. godine u Olovu.

Od tada bilježi konstantan rast i razvoj od male, porodične radionice do jedne od najpoznatijih firmi u BiH, sa širokom distributivnom mrežom kroz veleprodaju, vlastite maloprodajne filijale širom BiH i izvoz. Brend Alma Ras nastao je 2001. godine, tri godine nakon osnivanja firme. Kako su izgledali ti počeci i kako je ovaj brend pozicioniran danas za Business magazine ispričao je Rasim Memagić, izvršni direktor ove kompanije.

Rasim Memagić, izvršni direktor kompanije Alma Ras

RAZVOJ PROIZVODA

“S ove vremenske distance, možemo reći da je razvoj proizvoda bio naš prvi izazov. Potom je trebalo pronaći adekvatne dobavljače materijala te spojiti sve te kockice u jedan asortiman. I uspjeli smo. Od samog početka naši proizvodi bili su izrađeni od finih, prirodnih materijala. Također, izboriti se za svoje mjesto na tržištu, odnosno nametnuti se kupcima, bio je težak posao. Stoga smo naš dizajn i asortiman pažljivo birali i izrađivali na osnovu njihovih želja i potreba, ali i u skladu sa svjetskim trendovima”, priča Memagić.

Cijeli ovaj proces sada je iza kompanije Alma Ras. Nakon što su učvrstili poziciju na tržištu, kontinuirano rade na usavršavanju i širenju brenda te povećanju proizvodnje.

“Samo u 2016. godini zaposleno je 227 radnika, da bi u 2017. godinu ova kompanija ušla s ambicijom za dalje širenje proizvodnih i prodajnih kapaciteta, a samim tim i zapošljavanjem novih radnika u proizvodne pogone i maloprodajne objekte u Bosni i Hercegovini. U današnjem poslovnom svijetu, kada mnogi ovladavaju tehnikama potrebnim za izradu veoma komplikovanih i sofisticiranih proizvoda, samo zadovoljni radnici čine razliku koja garantira kvalitet i uspjeh na tržištu, što smo i prepoznali kao ključni sastojak poslovnog uspjeha, a koje nastojimo kontinuirano njegovati i promovirati.

Velika ulaganja bilježimo u razvoju novih proizvoda, na čelu s direktoricom Almasom Memagić.

S obzirom na to da marketing igra značajnu ulogu u predstavljanju i pozicioniranju svakog uspješnog brenda na tržištu, i Alma Ras kompanija kontinuirano i u skladu sa strategijom ulaže u marketing. Također, značajno ulažemo u kontrolu kvaliteta i standardizaciju materijala”, ističe Memagić.

SNAŽNA PORUKA

Konstantno ulaganje i modernizacija proizvodnje te inovacija u korištenju materijala, krojenju i dizajnu daje snažnu poruku kupcima da je Alma Ras asortiman rame uz rame sa asortimanom svjetski poznatih brandova. Po nečemu su, ipak, posebni.

“Ono što nas izdvaja od ostalih proizvođača je činjenica da Alma Ras nudi širok asortiman namijenjen i dostupan cijeloj porodici, u odličnom omjeru kvalitete i cijene. Linije iz kolekcija koje izlaze dva puta godišnje, kao i dvije predkolekcije, kreirane su u namjeri da zadovolje sve potrebe naših kupaca”, kaže Memagić.

Istraživanje tržišta koje je obavila agencija GfK BiH, opravdalo je očekivanja rukovodstva kompanije da je Alma Ras najprepoznatljiviji brend u segmentu finog rublja i spavaćeg programa u Bosni i Hercegovini.

“Brend je 2016. godine unaprijedio svoju poziciju u domenu ‘brend awareness indexa’ za značajan broj poena u odnosu na 2015. godinu, dodatno se učvrstivši na poziciji No 1 brenda u posmatranoj kategoriji. U sklopu provedenog istraživanja ispitanici su izjavili da Alma Ras predstavlja brend kojeg i u narednom periodu namjeravaju najčešće kupovati.

Čak 65 posto ispitanika tvrdi da bi uzeli u obzir kupovinu Alma Ras proizvoda u narednih 12 mjeseci.

Vrijednost našeg brenda se, kao što možete vidjeti, ogleda u našim lojalnim kupcima, ali i u našem mladom i ambicioznom timu ljudi s kvalitetnim iskustvom, te velikim potencijalom temeljenom na trenutnim poslovnim rezultatima i statusom kod inostranih dobavljača i kupaca, kaže Memagić.

STALNE INOVACIJE

“Neosporna je činjenica da Alma Ras svojim potrošačima uvijek nudi kvalitet za potrošeni novac, ali i inovacije u modelima spavaćeg programa i donjeg rublja. U aktuelnoj kampanji proljeće-ljeto 2017. kroz angažman bh. uspješnog modela Amre Silajdžić-Džeko želimo pokazati promjene koje pravimo u segmentu dizajna. Ono što je najvažnije je da kroz reklamne kampanje približimo osjećaj udobnosti i kvalitete naših proizvoda i to traje već 16 godina, kroz slogan Dodir koji volim”, kaže Memagić.

POSTAVLJAMO TRENDOVE

Svih ovih godina Alma Ras slavi ljepotu udobnosti, nenapadnih dizajnerskih rješenja, koja pažljivo prate potrebe kupaca u svim prilikama.

“S obzirom na to da smo lideri na tržištu, naša misija je i da postavljamo nove trendove, pa smo tako često prvi na tržište donosili nove materijale od viskoznih vlakana, modala, bambusa, a koji su sada neizbježni pri kreiranju naših proizvoda te ih kupci rado kupuju.

Svaka nova linija donosi nova iznenađenja i prepoznatljivost u dizajnu, kvaliteti i udobnosti”, napominje Memagić.

ČINJENICE KOJE (MOŽDA) NISTE ZNALI

  • Ove godine kompanija Alma Ras osvojila je prvo mjesto Najpoželjnijeg poslodavca u kategoriji Fashion&Retail;
  • Asortiman ove kompanije izvozi se u Crnu Goru, Makedoniju, Dansku i Kosovo;
  • Alma Ras upošljava više od 1.000 radnika na pet lokacija u sedam proizvodnih pogona, 13 maloprodajnih butika, tri franšizna centra te tri outleta, sa tendecijom širenja;
  • Alma Ras ima butike u Sarajevu (4), Banjoj Luci (2), Bihaću, Bijeljini, Mostaru, Tuzli (2), Zenici, Visokom; franšizni centre u Sarajevu, Konjicu i Gradišci te outlete u Goraždu, Mostaru i Olovskim Lukama;
  • Tradiciju kvalitete proizvoda Alma Ras od 2014. godine nastavlja kroz novi brend Manners.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here