Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, te upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’.
Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’
Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uvjerila ne samo načinom komuniciranja svojih prednosti nego i omogućavanjem tih prednosti svojim klijentima. To se pogotovo odnosi na vrlo kvalitetan brending iskustva stranaka s Kijinim uslugama – od prvog kontakta do isporuke novog vozila. Kijini strogi procesi upravljanja su se raširili i na program popravka vozila i podrške strankama, a moto ‘snaga iznenađenja’ (engl. The Power to Surprise) je žiri pohvalio, jer je ‘jednostavan, atraktivan i pametan’.
Andrej Kupetz, generalni direktor German Design Councila, pritom je rekao: “Digitalizacija je imala ogroman uticaj na marke i proizvode. Kompanije iz svih branši i područja poslovanja se suočavaju s potpuno novim izazovima. To vrlo značajno utiče na upravljanje markama i postaje sve brže, transparentnije i kompleksnije, ali i manje predvidljivo i kontrolirano, zahvaljujući dinamici društvenih mreža. Fokusiranost na marku, uključenost osoblja te cjelovito razumijevanje i implementacija marke ostaju ključni faktori u uspjehu marke i u sve digitalnijem svijetu.”
Kupetz je još dodao: “German Brand Awards pokazuje da sve više kompanija prepoznaje značaj strogog upravljanja markama. Brending vide kao strateški alat poslovnog razvoja, koji ponekad zahtijeva radikalne promjene. Razumijevanje toga, uz uzimanje u obzir osnovnih principa uspješnog upravljanja marke je od ključnog značaja za spremnost na buduće izazove.”
GBA 2017: naglašavanje uloge brendinga u uspjehu kompanije
Nagrade o kojima odlučuje nezavisni žiri, koji čine stručnjaci s područja brendinga, podijeljene su u kategorijama ‘izvrsnost u brendingu’, ‘izvrsnost u brendingu u branši’ i ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’.
Nagrade GBA podjeljuju u partnerstvu s njemačkim dizajnerskim vijećem, nezavisnom međunarodnom ustanovom koja pomaže preduzećima kod efikasnijeg komuniciranja dizajna i jačanja razumijevanja dizajna u široj javnosti. Vijeće, osnovano 1953. godine, obuhvata više od 280 međunarodnih preduzeća koja zapošljavaju preko 3 miliona ljudi.