Napuštanje BiH u svrhu pronalaska posla je trend koji je u našoj zemlji odavno već prisutan ali čijem porastu naročito svjedočimo u posljednjih par godina. Kao najprivlačnije građani BiH vide zemlje zapadne i centralne Evrope, a mnogi od njih već imaju i osnovnu predispoziciju za uspješan život i rad u tim zemljama: dvojezičnost.
Preciznije, pored njihovog maternjeg jezika, mnogi u BiH također tečno pričaju njemački, engleski ali i italijanski jezik.
Ovo je trend koji je prepoznao Lufthansin centar za korisničku podršku u Brnu, Češkoj Republici, te im je upravo zbog toga zapošljavanje stanovnika iz BiH na poziciji Customer Service Consultanta (CSC) redovna praksa već zadnje dvije godine. Svog stalnog partnera na tom putu Lufthansa (LH) je prepoznala u portalu Posao.ba i kompaniji Kolektiv d.o.o., čije usluge regrutacije i selekcije uposlenika koristi od 2015. godine. Naime, samo u prethodnoj godini, preko posredovanja Kolektiva, više od 20 ljudi sa područja Balkana je dobilo priliku raditi u LH centru za korisničku podršku u Brnu.
Ako biste se i Vi željeli preko posredovanja Kolektiva zaposliti u LH, a odlično vladate njemačkim i engleskim ili italijanskim jezikom možete se prijaviti putem ovog linka.
Želite se informisati iz prve ruke o tome kako je raditi u LH i živjeti u Brnu prije nego što se prijavite za poziciju Customer Service Consultanta?
„Uposenici LH dobivaju veliki popust na letove…u godinu dana sam obišao više mjesta nego u zadnjih 20 godina…čitav proces moje selidbe i smještanja je sa strane LH bio savršeno organiziran.“ To je samo mali dio razgovora obavljenog sa dva LH uposlenika iz BiH, a cijeli razgovor možete pročitati na ovom linku.
Za detaljnije informacije možete se obratiti timu Kolektiva, koje možete dobiti na telefon: +387 33 204 595 ili na e-mail mia@kolektiv.ba.