U hotelu Bristol u Sarajevu održava je prva Nielsenova konferencija o najnovijim promjenama u ponašanju kupaca, Category Managementu i trendovima FMCG-a
Konferenciju pod nazivom ”Šesto čulo potrošača” Nielsen organizuje u saradnji sa In Academy i Altermedia d.o.o, vodećim ponuđačima na tržištu poslovne edukacije u Bosni i Hercegovini.
Kako bi pomogli razumjeti kompleksnost ponašanja kupaca, Nielsen je okupio svoje regionalne stručnjake i ugostio poznatog FMCG eksperta Jean-Jacques Vandenheedea, koji je konsultirao vodeće trgovce poput Walmarta, Carrefoura, Tescoa.
Učesnici konferencije slušali su, pitali i razmijenili mišljenja sa ostalim akterima industrije, te aktivirali svoje Šesto čulo kako bi što bolje upoznali nepredvidljivog potrošača.
Teme o kojima se najviše govorilo su: Da li poslovanje ovisi isključivo o stanju na tržištu i konkurenciji, ili smo sami kreatori svoje sudbine, kakav je bh. kupac, njegove preferencije i specifičnosti, da li je Category Management nova prilika za rast, koliko se prate najnoviji trendovi i kako oni mogu utjecati na rezultate poslovanja…
O temama održane konferencije govorili su: Andrey Dvoychenkov (Managing Director Adriatic – Nielsen), Igor Grudenić (Retailer Services Account Manager – Nielsen), Krešimir Štivičić (ASO Leader for Adriatics – Nielsen), Ivan Junaković (Client Business Partner – Nielsen), Božana Lovaković (Client Manager – Nielsen), gost predavač Edin Ibrahimović (Izvršni direktor za biznis operacije – Bingo), gost predavač Jasmin Kukuljac (Direktor prodaje – Orbico), gost predavač Laris Suljić (Ekspert za Trade Marketing – In Academy) i Jelena Doko Cetina (Commercial Leader BiH, Croatia – Nielsen).
Druženje nakon koneferencije nastavilo se u Sky baru hotela Bristol, gdje su sudionici razmijenili mišljenja, podijelili sugestije i iskustva sa kolegama iz industrije i Nielsen predavačima.