Peugeot nastavlja s pisanjem historije svoje prodajne uspješnice i otkriva novog Peugeota 308.
Njegov stil izražavaju vertikalno ugrađena ukrasna maska na kojoj od sada dominiraju simbol lava, poklopac motornog prostora oštrih linija i osvjetljenje s LED diodama koje je dostupno za sve nivoe opreme. Peugeot i-Cockpit® je u povezanosti s povezivom navigacijom 3D dobio kapacitivni ekran na dodir koji omogućuje optimalno brži pristup funkcijama i ima novi grafički izgled. Novi Peugeot 308 ima ugrađene sve sisteme za pomoć u vožnji koji su dostupni i za novo sportsko terensko vozilo Peugeot 3008. Prava rijetkost ovog automobilskog segmenta su novi 8-stepeni automatski mjenjač koji se ugrađuje zajedno sa dizelskim motorom BlueHDi 180 S&S kao i inovativni dizelski motor sa 130 konjskih snaga koji uveličavaju vozne karakteristike novog Peugeota 308. Sa svojim učinkovitim novim motorima Peugeot prijevremeno ispunjava zahtjeve emisijskog standarda Euro 6.c s novim sistemima protiv zagađenja za benzinske i dizelske motore.
Elegantan dizajn i pročišćene linije
Elegantan i pročišćen novi Peugeot 308 nudi uravnotežene odnose, kako kod limuzinske verzije tako i kod izvedbe SW. Izražajan stil je zajednički za svih šest nivoa opreme: Access, Active, Allure, GT Line, GT i GTi. Čiste linije koje se optimalno uklapaju u mehanički sklop izražavaju robustan i dinamički izgled.
Novi poklopac motornog prostora izoštrenih linija rasprostire se iznad vertikalno ugrađene ukrasne maske koja ponosno pokazuje svoje porijeklo. Na sredini maske dominira simbol lava, a ime marke je uklesano u njenu gornju ukrasnu letvicu. U prednjim farovima su ugrađene LED diode koje ocrtavaju prodoran pogled novog Peugeot 308. Nadasve dinamičan i “nezasitljiv” odbojnik pokazuje svoju strast za krivinama. Na donjem dijelu ima tri velika otvora za hlađenje motora. U bočnim prorezima ugrađene su prednje maglenke.
Zadnja svjetla ponosno pokazuju tri lavlje kandže za osvjetljenje koje se odmah prepoznaje.
Zahvaljujući kratkim prevjesima novi Peugeot 308 je izuzetno podesan za upravljanje.
Sistemi za pomoć u vožnji i povezivanje
Novi Peugeot 308 je nadogradio svoju ponudu opreme za pomoć u vožnji sa osam sistema najnovije generacije, među kojima su automatsko kočenje u nuždi (Active Safety Brake) i aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake (Active Lane Departure Warning). Pored toga je prvo vozilo grupacije PSA kod kojeg će prilagodljivi tempomat za automatske mjenjače biti dostupan s funkcijom Stop, a za ručne mjenjače s funkcijom za podešavanje brzine do 30 km/h.
Za još jednostavnije parkiranje novi Peugeot 308 je dobio sistem Visiopark 1 sa 180-stepenom kamerom na zadnjem dijelu i funkcijom Park Assist, koja izmjeri raspoloživo parking mjesto i tokom izvođenja manevra upravlja volanom umjesto vozača.
U očekivanja mnogobrojnih klijenata dolazi i mogućnost za održavanje povezanosti u vozilu. i-Cockpit® novog PEUGEOTA 308 dobio je funkciju Mirror Screen koja udvostručuje sadržaj sa pametnog telefona na ekranu na dodir vašeg vozila. Ova ponuda “triple play” je kompatibilna s protokolima Mirrorlink®, Android Auto® i Apple CarplayTM. Nova navigacija 3D je opremljena glasovnim prepoznavanjem. Funkcija sa brzim odzivom koja ima uspostavljenu vezu sa sistemom TomTom® Traffic optimalno pojednostavljuje vaša putovanja s kontrolom prometa u stvarnom vremenu.
Učinkovitost i novi pogonski sklopovi
Za novog Peugeot 308 GT je dizelski motor BlueHDi 180 S&S od sada ekskluzivno dostupan zajedno s automatskim mjenjačem EAT8 posljednje generacije. Novi mjenjač, koji je razvijen u saradnji sa specijaliziranom japanskom kompanijom Aisin, omogućava visoko odzivno linearno prebacivanje između svih osam brzina. Sistem Stop&Start se aktivira od 20 km/h dalje. Efikasan i učinkovit pogonski sklop će zasigurno uvjeriti kupce koji streme za užicima.
Peugeot je jedna od prvih marki koja prijevremeno odgovara zahtjevima ekološkog standarda Euro 6.c. Uz prijevremeno ispunjavanje ovih zahtjeva, grupacija PSA ponovo potvrđuje transparentan odnos prema svojim klijentima jer im omogućava pristup do neovisnih i certificiranih mjerenja vrijednosti potrošnje goriva u stvarnim uvjetima vožnje.
Od septembra 2018. dalje emisije u realnim uvjetima vožnje (Real Driving Emissions – RDE) neće smeti biti više od 2,1-puta veće od homologiranih vrijednosti.
Za novog Peugeot 308 su dostupni sve više učinkovitiji novi benzinski i dizelski motori. Vozači su na taj način dobili priznate vozne karakteristike i imaju osiguranu umjerenu potrošnju goriva prilikom upotrebe.
Među benzinskim motorima je najznačajniju promjenu doživio trocilindar. Emisije su obrađene na samom izvoru i u ispušnoj liniji što tokom upotrebe osigurava manju potrošnju goriva i još učinkovitije smanjuje zagađenja. PureTech 130 S&S se odlikuje poboljšanim sagorijevanjem zahvaljujući još preciznijem upravljanju ubrizgavanja. Plinovi kruže preko katalizatora, a zatim i preko benzinskog filtera krutih čestica s pasivnom regeneracijom (Gasoline Particle Filter). Učinkovitost ovog motora dodatno povećava novi šest-stepeni ručni mjenjač.
A među dizelskim motorima novi Peugeot 308 predstavlja prvo vozilo grupacije PSA koje je opremljeno novim motorom BlueHDi 130 S&S. I ovaj četverocilindrični motor obrađuje emisije na samom izvoru, a zatim i u ispušnoj liniji. Iskorištenje sagorijevanja je poboljšano s posebno patentiranom geometrijom sagorevajuće komore, dakle postupkom koji se već pokazao učinkovitim na utrci 24 sati Le Mansa. Njegovu učinkovitost dodatno poboljšava sistem za smanjenje zagađenja sa selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR – Selective Catalytic Réduction). Ugrađen je što bliže motoru radi bržeg aktiviranja naknadne obrade ispušnih plinova.
Novi Peugeot 308 i novi Peugeot 308 SW se proizvode u tvornici Sochaux, u Francuskoj.