Još jedna lijepa priča stiže u MADE IN BIH potpisu. Naime, danas je u kući za goste SOS Dječijeg sela Sarajevo, uručena donacija od 2.400 KM koliko je prikupljeno prodajom CHICovnika u Bingo marketima širom BiH. Podsjećamo, svaki Bingo kupac koji je u Bingo marketu kupio CHICovnik, planer za žene, je tom kupovinom donirao 1 KM za podršku jednoj SOS porodici. Uz kupljeni CHICovniki svaki kupac u Bingu je dobio i zahvalnicu koju su oslikale vrijedne ručice polaznika SOS vrtića, kao prekrasnu uspomenu na ovo veoma vrijedno humanitarno djelo.

„Ljubav, sigurnost i toplina porodice za djecu bez roditeljskog staranja su ključne odlike rada SOS Dječijih sela BiH, ipak za najkvalitetniju dugoročnu brigu nam je potrebna podrška dragih prijatelja i partnera. U ime organizacije i SOS porodica se želim zahvaliti timu koji je osmislio predivan ženski planer CHICovnik i našem najboljem prijatelju Bingu. Hvala za posvećenost i razumijevanje koliko je važno osigurati odrastanje djece u porodičnom okruženju“, istakao je Damir Mahmić, direktor SOS Dječijeg sela Sarajevo.

„Želja nam je bila pokazati da zajedno, radeći male stvari možemo napraviti mnogo. Činiti dobro je divan osjećaj, stoga svi koji su kupili CHICovnik i uz to dobili ovu divnu zahvalnicu mogu itekako biti ponosni na sebe“, prokomentirala je Ana Ćavar u ime CHICovnik tima.

„Chicovnik kao domaći proizvod i najpoželjniji planer je odlično prihvaćen među našim kupcima.  Partnerstvo između Modamo, najvećeg domaćeg online modnog brenda i Binga, najvećeg domaćeg trgovačkog lanca pokazalo se kao idealan spoj jer smo uz  kreativan i atraktivan proizvod potakli kupce da i sami budu dio ove lijepe priče, te obezbijedili sredstva za SOS porodicu. Naša podrška SOS Dječijim selima BiH traje već 3 godine i nastavlja se u još većem obimu. Određeni društveno-odgovorni projekti naše kompanije u saradnji s dobavljačima se također usmjeravaju na SOS Dječija sela BiH tako da i tu kao njihov partner pružamo konstantu podršku“, istakla je Amna Džambić u ime kompanije Bingo.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here