Vozilo koje je podiglo rumunskog proizvođača u stratosferu uspjeha i dobrog imidža, proživljava pravu renesansu na tržištu narodnih i cjenovno pristupačnih automobila. Osvježena optika, te niz funkcionalnih i tehničkih dorada uz prethodno stečeni imidž robusnosti i pouzdanosti Daciji Logan iznova osiguravaju čvrstu reputaciju automobila po mjeri svakog kupca.
Osvježeni Dacia Logan druge generacije faza 2 dobio je niz estetskih, ali i funkcionalnih, te tehničkih dorada. Ovaj model sa prepoznatljivom Renaultovom genetikom već godinama gazi na krilima provjerene tehnike i nenadmašne robusnosti, koji su Logan učinili predvodnikom narodnih i cjenovno pristupačnih modela na tržištu!
Njegov upečatljivi izgled je moderniziran u manirima savremenih tokova autoindustrije. Prednja LED svjetla i zadnja sa 3D efektom, te osvježenje u vidu naborane maske i ukrasnih letvica sa hromiranim oblogama, mudra su nadogradnja na prethodno stečeni imidž robusnog, ali i modernog vozila koje ispunjava sve zahtjeve kupaca za 21. stoljeće. Paleti vanjskih boja dodata je efektna Vision smeđa kao i novi dizajn poklopaca točkova i 15-inčnih aluminijskih naplataka Chamade.
Bolja ergonomija i dotjeranija akustična udobnost
Nova faza kod druge generacije Logana označila je evoluciju i u enterijeru. Logan druge generacije faza 2 ergonomski je mnogo napredniji automobil. Novi četverokraki upravljač prisutan je kod svih verzija. Uz podesivi upravljač, repozicionirane električne podizače prozora na oblogama vrata, impulsne pokazivače smjera i podesivo vozačevo sjedište po nagibu i visini, Logan je konkuretan svim sličnim vozilima na tržištu. Ali to je samo dio slagalice koja prati toplinu unutrašnjeg prostora. Novi dizajn presvlaka, mekši materijali prednje armature, satenski dekorativni umeci na centralnoj konzoli i impulsni podizači prozora upotpunjuju sliku potpunog porodičnog automobila.
Novi Logan odlikuje i bolja akustična udobnost, budući da su spojevi na vratima adekvatnije prilagođeni, a ostali spojevi na karoseriji minimizirani uz finalno brižljiviju završnu obradu. Inžinjeri su pod kontrolu stavili ujedno mehničku buku i trenje. U tu svrhu su ugrađene opruge amortizera sa pet, umjesto četiri spirale, a ugrađene su apsorbirajuće obloge u motornom prostoru i bolje ugođeno kvačilo, koje prenosi manje vibracija u putnički prostor.
Dodajmo da Loganov potpuno obloženi prtljažnik od 510 litara, uz mogućnost preklapanja dijeljive stražnje klupe, nudi spokojnu zapreminu bez obzira na svakodnevne redovne ili vanredne potrebe kao i potpuno ležerni odlazak na odmor bez obzira na dva, tri ili pet putnika u kabini.
Racionalna ponuda motora bez umanjenja užitka u vožnji
Racionalizacija motorne ponude zaštitni je znak Dacijinih modela. U gamu savremenih TCe i dCi motora, opremljenih sa Stop&Start funkcijom, kod novog Logana s razlogom je uveden 1.0-litarski atmosferski agregat SCe koji ispunjava Euro 6 normu i zvanično mijenja zastarjelu 1.2 16V verziju. Novi ulazni benzinski agregat razvija 75 KS i troši svega 5,3 litara u prosjeku, a zahvaljujući skraćenim prenosnim omjerima mjenjača nudi zdrav i potentan odziv pri niskom broju obrtaja radilice motora. Robotizirani ručni mjenjač Easy-R upotpunjuje udobnost automatskog i potrošnju ručnog mjenjača i kruniše ponudu mjenjačkih kutija, a sve po tradicionalno pristupačnoj cijeni.
Bez izuzetka, performanse i užitak u vožnji nesebično su praćeni efikasnim rješenjima za ekonomičniju potrošnju. Naime, svi agregati su opremljeni sistemom Energy Smart Managment (ESM) koji omogućuje regeneraciju kočione sile i njeno skladištenje u akumulator. Ovaj sistem omogućava nesmetano korištenje dodatnih potošača u vozilu iako je vozilo isključeno na semaforu. Moderna Stop&Start funkcija omogućav uštedu do 0,2 littra goriva u gradskim uslovima vožnje i manje zagađenje okoline. Istovremeno, dodatna ušteda goriva i manje onečišćenje okoliša do 5 posto omogućeno je ugradnjom indikatora promjene brzine. Kako bi otišao korak dalje, vozač uz aktivaciju ECO tipke (optimizacija obrtnog momenta) može dodatno uštediti do 10 posto goriva.
Vrhunska oprema i korisne tehnologije
Kod novog Logana vrhunska oprema i korisne tehnologije sastavni su dio njegovog karaktera. Sistem MediaNAV Evolution je kompatibilan sa Andriod, iOS i Windows operativnim sistemima i moguće ga je veoma lako upariti sa pametnim telefonima, koji koriste navedne sisteme. Ekran osjetljiv na dodir veličine je 7 inča, a preko njega se operiše sa navigacijom. Takođe, na istom se projicira slika sa stražnje kamere instalirane za pomoć pri parkiranju kao jedan od naprednih sistema današnjice, koje uglavnom posjeduje veći dio luksuznijih i skupljih automobila. Komande audio uređaja pri upravljaču olakšavaju praktičniju upotrebu radija, a zavisno od nivoa opreme novi Logan može biti opremljen tempomatom i limitatorom brzine, sistemom za kontrolu pritiska u gumama ili sistemom za pomoć pri pokretanju na usponu HSA u serijskoj opremi.
Po mjeri svakog kupca
Novi Logan je ostao vjeran poznatoj filozofiji prostranog, dobro opremljenog, funkcionalnog i sada još tehnološki naprednog vozila po cijeni vozila iz nižeg segmenta. On i dalje zadržava najbolji omer cijene i prednosti za kupca, koji sa sobom nosi pozitivno iskustvo nabavke novog i pouzdanog automobila sa trogodišnjom garancijom i racionalnim izborom motora, te korisnim i već provjerenim tehnologijama. Već od osnovnog nivoa opreme Ambiance uz 1.0 SCe motor po cijeni od 16.740 KM s PDV-om, Logan faza 2 donosi bogatu serijsku opremu: klima uređaj, dnevna LED svjetla, prednje i bočne zračne jastuke, daljinsko zaključavanje, električna stakla, kontrolu pritiska u gumama, te sigurnosne sisteme ABS, ESP, HSA, ASR i AFU.
Novi Logan je ujedno prilika koja, uz nabavku novog i pouzdanog automobila, ostavlja prostora kupcu da zadrži kupovnu moć i realizuje druge životne projekte. Novi Logan je jednostavno osmišljen i kreiran po mjeri svakog kupca.