Marka DS je sa 28.566 registriranih primjeraka u 2016. godini zauzela 4. mjesto u automobilskom tržištu premium vozila u Francuskoj. Ovu poziciju je zaslužila posebno zahvaljujući modelima DS 3 i DS 3 Cabrio koji su najprodavanije gradske limuzine sa petoro vrata u premium segmentu.
DS Automobiles je u 2016. godini učvrstio svoj položaj među prestižnim markama u Francuskoj. Njegovi modeli privlače kupce svojom prefinjenošću i tehnologijom, kao što je na primjer linija DS Performance Line s prizvukom Gran Turismo koji od svog lansiranja dalje ima 12 posto svih prodanih primjeraka DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 i DS 5. Treba naglasiti da se je 63 posto fizičkih osoba odlučilo za kupovinu vozila DS s finansiranjem, od toga 40 posto s finansijskim najmom i otkupnom opcijom, a u 2015. godini je taj procent dostigao 20 posto.
Dodatne opipljive rezultate donose uspostavljanje specijalizirane prodajne mreže koja će početi u potpunosti da djeluje od 2018. godine, kao i uvođenje posebnih animacija DS u prodajnim salonima i lansiranje programa ONLY YOU koji klijentu pruža drugačija, prefinjena i avangardna iskustva.
“Lansiranje novih vozila DS 3 početkom godine predstavljalo je jednu od važnijih etapa strategije za izgradnju naše robne marke. Uz potpuno obnovljeni prodajni program uspjeli smo da među naše kupce privučemo pojedince koji s kupljenim vozilom žele izraziti svoju osobnost ili smisao za estetiku odnosno ispostaviti svoj statusni simbol ili društveni položaj. Dakle, kupce kojima osim kupljenog vozila DS treba pružiti i kvalitetne usluge i na taj način zadovoljiti njihova očekivanja. Zbog toga je 2016. godina bila od ključnog značaja za uspostavljanje specijalizirane mreže prodajnih mjesta DS Store i DS Salon, koja će u potpunosti početi djelovati od 2018. godine da bi mogla primiti naše nove modele. Važna je također zbog lansiranja programa privilegiranih i ekskluzivnih usluga Only You,” rekao je Amaury de Bourmont, direktor prodaje DS u Francuskoj.
DS Automobiles među prve četiri premium marke
Kao četvrta marka na tržištu premium automobila u Francuskoj, DS je u 2016. godini zabilježio 28.566 registriranih vozila. Prošle godine je DS Automobiles lansirao nova vozila DS 3 i DS 3 Cabrio i tako napravio još jedan važan korak u produktnoj strategiji robne marke. Uz spomenuto lansiranje je zapravo završio s redizajniranjem svih modela iz prodajnog programa koje je počelo sa modelom DS 5, čija je prodaja započeta u junu 2015. godine, a nastavljena sa vozilima DS 4 i DS 4 Crossback koji su došli na tržište nekoliko mjeseci kasnije.
S novim vozilima DS 3 i DS 3 Cabrio, koja su javnosti prvi put predstavljena u mjesecu martu prošle godine, marka je uspjela uvjeriti najviše kupaca budući da je bilo registriranih čak 15.639 primjeraka. Elegantni i povezivi Parižanin DS 3 nalazi se na vrhu ljestvice segmenta premium u kategoriji gradskih limuzina sa petoro vrata, jer je po broju prodanih primjeraka osvojio prvo mjesto. 71 posto prodanih modela opremljeno je benzinskim motorom, od toga čak 50 posto s motorom PureTech 110 koji je proglašen za motor 2016. godine. Ovu prestižnu nagradu osvojio je već drugu godinu zaredom.
Modeli DS 4 i DS 4 Crossback su sa 8.113 registriranih primjeraka postigli 2,2 posto rast u odnosu na 2015. godinu i zauzimaju četvrto mjesto u kategoriji limuzina sa petoro vrata segmenta C Premium. Jedan od glavnih razloga za takav rezultat je privlačna i elegantna silueta izvedbe DS 4 Crossback s kojom ovaj dvojni model realizira 27 % prodaje među kompaktnim premium limuzinama.
DS 5 kao paradni konj kolekcije modela DS dostigao je brojku od 4.329 registriranih vozila i svrstao se među tri najprodavanije premium limuzine segmenta D. Više od 70 posto je prodano s automatskim mjenjačem, a 84 posto sa dizelskim motorom. Najčešće, i to u 43 posto slučajeva, kupci se odlučuju za motor BlueHDi 180 i automatski mjenjač EAT6. Osim toga, treba napomenuti da je danas devet od deset prodanih vozila DS 5 opremljeno s navigacijskim sistemom DS Connect Nav nove generacije koji korisniku pruža usluge povezivanja u stvarnom vremenu i omogućuje mu upravljanje funkcija pomoću glasovnih komandi.
Rezultati 2016. godine dokazuju da je marka DS pronašla svoj položaj na automobilskom tržištu premium vozila u Francuskoj. Treba naglasiti da kupci veoma cijene posebno modele s najbogatijim nivoom opreme koji predstavljaju čak 76 posto prodanih primjeraka. Naravno, to ne uključuje kupce ekskluzivnih modela iz spomenutih serija, kao na primjer DS 3 Performance BRM Chronographes (10 primjeraka), DS 3 Givenchy LeMakeUp (500), DS 4 Opéra Blue (350) odnosno DS 4 Crossback Terre Rouge (200).
Kupci koji streme za ekskluzivnošću pokazali su oduševljenje za modele u duhu Gran Turismo iz linije DS PERFORMANCE Line. Elegantne i dinamične izvedbe ove linije, koja je dostupna od prošlog septembra za vozila DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 i DS 5, predstavljaju 12 posto prodanih primjeraka spomenutih modela.
Ne smijemo zaboraviti da je u 2016. godini čak 63 posto vozila DS prodano fizičkim osobama s opcijom financiranja, od toga čak 40 posto s financijskim najmom i otkupnom opcijom. Klijentima je ovakva formula veoma privlačna, jer osim mjesečne najamnine uključuje i razne usluge koje su dostupne za njihovo vozilo, kao na primjer financiranje, održavanje… U 2015. godini je financijski najam s otkupnom opcijom predstavljao 20 posto prodaje s financiranjem.
Mreža DS u fazi razvoja i uvođenje programa o iskustvima klijenata
Sa devet butik trgovina DS Store i 35 prodajnih salona DS Salon je zvanično počela izgradnja mreže DS. U naredne dvije godine marka će mrežu i dalje širiti kako bi do kraja 2018. godine već imala djelujuću specijaliziranu mrežu i skoro 190 prodajnih mjesta.
2016. godinu obilježilo je i uvođenje posebnih animacija DS unutar mreže koje uključuju:
– dane “DS doživljaja” kada marka poziva svoje klijente i potencijalne kupce na razgledavanje i testiranje novosti iz kolekcije DS. Takve dane su uveli modeli DS 3 i DS 3 Cabrio u martu kada su bili lansirani, a u junu je uslijedila izvedba DS 3 Givenchy LeMakeUp kada su širom Francuske bile organizirane brojne radionice šminkanja. U novembru su na danima “DS doživljaja” došli na red modeli DS Performance Line.
– privatne prodaje u okviru kojih mogu privilegirani ciljni izabranici iskoristiti ekskluzivne ponude. Prve “privatne prodaje DS” održane su 22., 23. i 24. septembra 2016.
– “DS 3 Performance Tour” koji je organiziran u oktobru i na kojem je 500 uzvanika doživjelo ekskluzivna iskustva za volanom vozila DS 3 Performance, dinamičke i potpuno posebne izvedbe modela DS 3. Organizirano je pet etapa na trkalištima u raznim mjestima u južnoj Francuskoj, u dolini Loare i Parizu, gdje je na raznim radionicama bilo moguće testirati potencijal ovog vozila koji je u svojoj kategoriji postao primjer drugima.
U posebne trenutke spada i prošlogodišnji salon automobila u Parizu na kojem je DS Automobiles lansirao svoj program “ONLY YOU, doživljaj DS” i time postavio temelje za drugačija, prefinjena i avangardna iskustva u vožnji. Program usluga i ekskluzivnih privilegija predstavlja jedan od stupova strategije marke. Namijenjen je svim klijentima koji su kod marke DS kupili svoj automobil ili uslugu za mobilnost. Trenutno je u pripremi više inicijativa koje će biti uvedene u 2017. godini, neke od njih su već pripremljene, kao na primjer “DS Assistance” i “Club DS Privilège“, dok su druge već uvedene:
– “DS, vama na uslugu“. Već nekoliko mjeseci može klijent pozvati na broj telefona 0969 32 1955 gdje su mu od ponedjeljka do subote između 8. i 22. sati na raspolaganju savjetnici za sva objašnjenja. Također može posjetiti internetsku stranicu http://dsautomobiles-fr-fr.custhelp.com/app/home i razgovarati sa predstavnicima marke putem interneta (Tchat) ili potražiti odgovor korištenjem pretraživača po najčešćim postavljenim pitanjima.
– “DS usluga Car Valet“. Klijentima je na raspolaganju usluga šofera odnosno osobnog dostavljača koji dođe po njihov automobil, odveze ga na redovni servisni pregled i vrati ga nazad. Usluga je od sada dostupna unutar regije Pariza u onim prodajnim mjestima kojima upravlja PSA Retail.
– “DS najam“. Kratkoročni najam vozila DS je dostupan u dva prodajna mjesta DS Store u Francuskoj, u Parizu i Perpignanu.
– “MyDS“. MyDS je nezamjenljiva mobilna aplikacija za sve kupce vozila DS, jer im omogućava povezivanje sa automobilom i vlastitom okolinom. Prati ih prije, tokom vožnje i nakon nje. Osmišljena je kao glavna ulazna točka u svijet marke. Dostupna je u Francuskoj od septembra 2016., a njena korisnost će se vremenom širiti na nove usluge.
Izgradnja mreže, uvođenje posebnih animacija DS i lansiranje programa “ONLY YOU, doživljaji DS” se naravno odvijaju istovremeno sa zapošljavanjem i obrazovanjem tima savjetnika DS unutar prodajnih mjesta DS Store i DS Salon. 2017. godina će biti od ključnog značaja za napredak na svim spomenutim područjima ako DS Automobiles želi ostati jedan od najvažnijih aktera francuskog automobilskog tržišta.