Za industriju mlijeka u Bosni i Hercegovini može se reći da ima kompleksno tržište, zaključili su učesnici Talk IN Business konferencije koju su organizovali InStore magazin i InAcademy 30.08.2016. godine u Sarajevu.

Proizvođači u Bosni i Hercegovini trebaju investirati u komunikaciju, a poseban akcenat treba staviti i na inovacije jer one pokreću brand, posebno jer su potrošači u BiH izuzetno otvoreni prema novim proizvodima.

Učesnici ove konferencije imali su priliku da razmijene iskustva i mišljenja kao i da razgovaraju o eventualnim problemima kada je u pitanju ova kategorija.

Na konferenciji je također eksluzivno potpisan ugovor između direktorice InAcademy Samire Muratović i vlasnice i direktorice Biondi Consulting iz Zagreba, Davorke Biondić-Vince, povodom najave prve interaktivne konferencije o tehnikama pregovaranja u Bosni i Hercegovini koja će se održati 04. i 05. oktobra u Sarajevu.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here