Regionalni eksperti iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija 20. juna dolaze u Sarajevo na Branding konferenciju kako bi razmijenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu. Program Branding konferencije 04 posvećen je utjecaju globalizacije i regionalizacije, trendovima i tržišnim promjenama izazvanim razvojem digitalnih medija, povezivanjem kreativnosti i inovacija, te uspješnom iskustvu novih marketinških strategija.
“Branding konferencija i ove godine ima za cilj istaknuti važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranja imidža kod potrošača i javnosti. Praktične primjere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima između ostalih će prezentirati i ugledne kompanije Nestle, Atlantic grupa, Bimal, Henkel, MC’Donalds, Kraš, Heineken grupa…”, najavila je Vesna Beganović, Partner & New Business iz marketing agencije Via Media.
O psihologiji potrošača, trenutnim pozicijama internacionalnih i regionalnih brandova iz svog dvadesetogodišnjeg iskustva u istraživanju tržišta govorit će vlasnica Instituta za istraživanje tržišta i medija “Mediana Slovenija” Janja Marolt Božić.
Primjer primjene inovativnih komunikacijskih rješenja, kako planirati, realizirati interaktivni pristup potrošačima, te na koji način povezati digitalne medije i koristiti nove tehnologije govorit će osnivač i kreativni direktor prve digitalne agencije u Hrvatskoj “DRAP” Davor Runje.
Pojedine zemlje imaju jake brand ambasadore u sportu, muzici i filmu. “Izlaz iz labirinta” je tema posvećena internacionalnim pričama lokalnih brand ambasadora. Kako izgleda komunikacija kada se spoje brandovi različitih zemalja u promociji istog cilja. Govorit će se o iskustvu šta mogu uraditi pojedinci kad ne može država.
Digitalna groznica i Multiscreen Consumers-i je tema koja govori o važnosti real-time marketinga, mobilnog oglašavanja, content marketinga… O svakodnevnoj upotrebi smart uređaja, marketinških mogućnosti mobilnih aplikacija, društvenih mreža, generaciji “share and like”, na panelu će govoriti direktorica marketinga “Crnogorskog Telecoma” Varvara Lješković, Chief Content Officer “Jasno i Glasno” Hrvatska Ana Penović i Managing director “Media Pool” iz Slovenije Valerija Prevolšek.
Zanimljivu radionicu vodit će kreativna direktorica agencije “Leo Burnett Srbija” Anja Radulović, dobitnica velikog broja nagrada, članica Multi Channel Jury-ja na Golden Drum-u, New York Festival-u i prestižnom Clio Awards-u. Tema ove radionice je “Pirati s Interneta!” i govori o inspiracijama kreativnog stvaranja, moći dobrog brainstorminga, idejama koje nastaju kad prestanemo googlati, upotrijebimo maštu, olovku i prazan papir.
Branding konferencija i ove godine nastavlja uspješnu suradnju s Ekonomskim fakultetom Sarajevo kroz projekat “Student Brand Story” i kampanju “ Deset razloga zašto sam brandoljubac vašeg branda!”. Kao i prethodnih godina, neizostavni dio konferencije je i druženje, ali ovaj put na nešto drugačiji način. Ovom prilikom pozivamo sve da dožive inspirativni Brandland B2B Business networking.
“Welcome to Brandland”
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete dobiti na web strani www.branding.ba

Regionalni eksperti iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija 20. juna dolaze u Sarajevo na Branding konferenciju kako bi razmijenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu. Program Branding konferencije 04 posvećen je utjecaju globalizacije i regionalizacije, trendovima i tržišnim promjenama izazvanim razvojem digitalnih medija, povezivanjem kreativnosti i inovacija, te uspješnom iskustvu novih marketinških strategija.
“Branding konferencija i ove godine ima za cilj istaknuti važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranja imidža kod potrošača i javnosti. Praktične primjere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima između ostalih će prezentirati i ugledne kompanije Nestle, Atlantic grupa, Bimal, Henkel, MC’Donalds, Kraš, Heineken grupa…”, najavila je Vesna Beganović, Partner & New Business iz marketing agencije Via Media.
O psihologiji potrošača, trenutnim pozicijama internacionalnih i regionalnih brandova iz svog dvadesetogodišnjeg iskustva u istraživanju tržišta govorit će vlasnica Instituta za istraživanje tržišta i medija “Mediana Slovenija” Janja Marolt Božić.
Primjer primjene inovativnih komunikacijskih rješenja, kako planirati, realizirati interaktivni pristup potrošačima, te na koji način povezati digitalne medije i koristiti nove tehnologije govorit će osnivač i kreativni direktor prve digitalne agencije u Hrvatskoj “DRAP” Davor Runje.
Pojedine zemlje imaju jake brand ambasadore u sportu, muzici i filmu. “Izlaz iz labirinta” je tema posvećena internacionalnim pričama lokalnih brand ambasadora. Kako izgleda komunikacija kada se spoje brandovi različitih zemalja u promociji istog cilja. Govorit će se o iskustvu šta mogu uraditi pojedinci kad ne može država.
Digitalna groznica i Multiscreen Consumers-i je tema koja govori o važnosti real-time marketinga, mobilnog oglašavanja, content marketinga… O svakodnevnoj upotrebi smart uređaja, marketinških mogućnosti mobilnih aplikacija, društvenih mreža, generaciji “share and like”, na panelu će govoriti direktorica marketinga “Crnogorskog Telecoma” Varvara Lješković, Chief Content Officer “Jasno i Glasno” Hrvatska Ana Penović i Managing director “Media Pool” iz Slovenije Valerija Prevolšek.
Zanimljivu radionicu vodit će kreativna direktorica agencije “Leo Burnett Srbija” Anja Radulović, dobitnica velikog broja nagrada, članica Multi Channel Jury-ja na Golden Drum-u, New York Festival-u i prestižnom Clio Awards-u. Tema ove radionice je “Pirati s Interneta!” i govori o inspiracijama kreativnog stvaranja, moći dobrog brainstorminga, idejama koje nastaju kad prestanemo googlati, upotrijebimo maštu, olovku i prazan papir.
Branding konferencija i ove godine nastavlja uspješnu suradnju s Ekonomskim fakultetom Sarajevo kroz projekat “Student Brand Story” i kampanju “Deset razloga zašto sam brandoljubac vašeg branda!”. Kao i prethodnih godina, neizostavni dio konferencije je i druženje, ali ovaj put na nešto drugačiji način. Ovom prilikom pozivamo sve da dožive inspirativni Brandland B2B Business networking.
“Welcome to Brandland”
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete dobiti na web strani www.branding.ba