hypo6334885194_d54683d14a_zMarketing komunikacije Hypo Alpe-Adria-Bank International AG (HAA) odlikovan je značajnim priznanjem. Na kongresu  “Change Communications 2011”, godišnjem događaju u organizaciji prestižne konzultantske kompanije Symbiosis i Internal Branding Academy (IBA), Hypo Alpe Adria je primila nagradu poznatu kao “Fleggy” u kategoriji “identitet i brendiranje”. Ceremonija povodom dodjele nagrada, otvorena za sve  natjecatelje zemlja njemačkog govornog područja, po treći put je uspješno održana u Salzburgu 10. 11. 2011. godine.  

 

Žiri koji se sastojao od 10 vodećih međunarodnih stručnjaka iz oblasti komunikacija, odabrao je Hypo Alpe Adria kao dobitnika ove prestižne nagrade. Razlog dodjele ove nagrade Hypo Alpe Adria bio je uspješno lansiranje novog imidža u Austriji i na tržištima Jugoistočne Europe. Prateći interne procese izgradnje imidža i definiranje njegovih ključnih vrijednosti  u aprilu/travnju ove godine, Hypo Alpe Adria je lansirala novu komunikacijsku kampanju “Supportive. Friendly. Fair” (S Vama. Uz Vas. Za Vas.) uz pomoć austrijske agencije za marketing i poslovni razvoj YOUNITED Repositionierungs-Agentur GmbH. Kampanja daje vizualni izričaj  reorijentiranim sistema vrijednosti banke kao i njenim načelima, te oživljava “Hypo hippa” koji je veoma dobro poznat i popularan posebno u zemljama Jugoistočne Europe.

“Veoma sam sretan što je naš trud u sistematičnom pristupu i novoj  strateškoj orijentaciji banke  javno priznat, a  još više zbog činjenice da su kreativna rješenja koja koristimo troškovno učinkovita i mogu se primijeniti na sva naša tržišta bez obzira na specifičnosti i etničku pripadnost populacije u  regijama. Po mom mišljenju, uspješna komunikacija sa naših 8.000 zaposlenika i 1,2 milijuna klijenata ključni je faktor u tekućem procesu promjena u banci”, rekao je dr. Gottwald Kranebitter, predsjednik Uprave Hypo Alpe Adria.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here