OrlandoChevroletov debi u europskom segmentu višenamjenskih vozila/obiteljskih jednovolumena – Orlando – bit će jedna od glavnih atrakcija na sajmu Mondial de l’Automobile u Parizu 30. rujna, kada će puna produkcijska verzija imati svoju svjetsku premijeru. Bit će to jedna od četiri Chevroletove svjetske premijere na ovom sajmu.

Temeljen na konceptnom modelu koji je prvi put predstavljen upravo u Parizu 2008., Chevrolet Orlando je pravi moderni obiteljski automobil koji nudi kombinaciju praktičnosti sedmerosjeda i svestrane unutrašnjosti te dizajna u stilu crossovera.

Chevroletovo novo kompaktno višenamjensko vozilo napušta umjeren dizajn karakterističan za ovaj segment i umjesto toga prihvaća robusniji izgled: ima spuštenu liniju krova i siluetu inspiriranu crossover-modelima, istovremeno zadržavajući specifično i prepoznatljivo Chevroletovo lice koje karakterizira podijeljena rešetka i amblem u obliku leptir-mašne. Orlandova nisko spuštena linija krova upotpunjena je snažnim, istaknutim lukovima blatobrana u kojima su smješteni 16, 17 ili 18-inčni kotači.

Predsjednik i izvršni direktor Chevrolet Europe Wayne Brannon objašnjava da novo višenamjensko vozilo Orlando ima ključnu ulogu u Chevroletovom kontinuiranom plasmanu proizvoda na europsko tržište: „Novo višenamjensko vozilo Orlando označava početak ambicioznog programa predstavljanja ukupno sedam proizvoda u narednih 15 mjeseci. Sigurni smo da Orlando neće donijeti samo veliku vrijednost za novac klasi kompaktnih jednovolumena, nego i da će ponuditi nešto svježe – nazovimo to funkcionalnost sa stilom – kao i mogućnost da nastavimo s izgradnjom naše ponude u cijeloj Europi. Vjerujem da će također privući još kupaca Chevroletu kao brandu.“

Vanjština novog Orlanda sigurno će privući puno pažnje jednako kao i interijer: odlikuju ga najmoderniji elementi dizajna specifični za Chevrolet kao što su dvostruki kokpit inspiriran Corvettom te ambijentalno plavo pozadinsko osvjetljenje središnje konzole. Tu su i Orlandova povišena stražnja sjedala u tri reda, velik utovarni prostor te brojna pametna rješenja za pohranu koja će sasvim sigurno privući pažnju svakog ljubitelja kvalitetnih automobila i obiteljskog čovjeka.

Usprkos spuštajućoj liniji krova, dizajneri su uspjeli podići drugi i treći red sjedala što znači da putnici koji sjede na njima imaju bolji pogled naprijed i sa strane. Uz cijeli niz mogućih konfiguracija sjedenja, Orlando se može brzo pretvoriti u jedan od najprostranijih jednovolumena u klasi kada se radi o prtljažnom prostoru.

Svaki obiteljski automobil treba puno prostora za pohranu u kabini za razne stvarčice kojih se s vremenom prilično nakupi. Kao kod konceptnog Orlanda, i produkcijska verzija dolazi s cijelim nizom pretinaca raznih veličina i oblika smještenih na središnjoj konzoli, prednjim i stražnjim vratima, stražnjem utovarnom prostoru pa čak i na krovu.

Međutim možda je najinovativniji prostor za pohranu skriven iza prednje maske audiosustava čime je na dohvat vozačeve i suvozačeve ruke. Viđen prvotno na konceptnoj izvedbi, ovaj prostor za pohranu vidljiv je kad se preokrene prednja maska audiosustava i dovoljno je velik za spremanje stvari kao što su MP3 player, sunčane naočale ili novčanik. U taj su prostor dizajneri smjestili i USB priključak savršen za punjenje MP3 uređaja ili iPoda tijekom vožnje.

Orlando se temelji na Chevroletovoj vrlo uspješnoj limuzini Cruze koja je dobila mnoge nagrade te nudi pouzdano kvalitetne vozne karakteristike i upravljanje. Ispod poklopca moći će se birati između tri Chevroletova najnovija motora s ekonomičnom potrošnjom: bit će dostupan benzinski 1,8-litarski motor snage 141 KS te dva dizelska motora – posljednja verzija Chevroletovog 2-litarskog agregata snage 131 KS i 163 KS.

Kupci će također moći izabrati između tri paketa opreme, a u standardnoj će opremi sa svim automobilima biti elektronička kontrola stabilnosti, šest zračnih jastuka, klima i električni podizači stakala. Proizvodnja Chevrolet Orlanda punim kapacitetom počinje u listopadu, a prodaja u cijeloj Europi kreće početkom 2011.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here