S ciljem da zadovolji potrebe svojih klijenata i prilagodi se savremenim tehnološkim trendovima, UniCredit Bank je svoju ponudu obogatila novom aplikacijom, jedinstvenom na našem tržištu: m-token.
Dosada su korisnici usluge internet bankarstva (e-ba) za identifikaciju i potvrdu izvršavanja transakcija putem e-ba, mogli koristiti samo fizički token, a sada imaju dodatnu mogućnost korištenja m-tokena, koji je instaliran u mobilnom uređaju, te je time praktičniji i dostupniji za korištenje.
M-token pruža jednaku razinu sigurnosti kao i fizički token, zaštićen je PIN-om koji je poznat samo vlasniku.
Za korištenje m-tokena potreban je mobilni uređaj (kao i kod instaliranja m-ba usluge) koji ima mogućnost pristupa internetu, dovoljno raspoložive memorije za pohranu aplikacije m-token i određeni operativni sustav: Operativni sustav Android ili bilo koji drugi mobilni uređaj koji podržava aplikaciju Java ME MIDP 2.0/CLDC 1.1.
Nakon preuzimanja i aktivacije aplikacije, pristup internetu pri korištenju m-tokena nije potreban – time je m-token lako dostupan u zemlji i inozemstvu.
Iako se m-token i usluga mobilnog bankarstva (m-ba) nalaze u istoj aplikaciji u mobilnom uređaju, ipak se neovisno ugovaraju i koriste zasebno. Mobilnom bankarstvu m-ba pristupate putem mobilnog uređaja, dok m-token aplikacija omogućava korištenje mobilnog uređaja kao fizičkog tokena za pristup internet bankarstvu e-ba.
Sa m-tokenom, tokenom na mobitelu, klijenti UniCredit Bank sada mogu uživati u potpunoj fleksibilnosti korištenja e-ba usluge UniCredit Bank. Bilo kad i na bilo kojem mjestu, mogu koristiti e-ba pod jednim jedinim uvjetom, a to je da imaju sa sobom mobitel!
Uvođenjem ove jedinstvene usluge, UniCredit Bank je potvrdila imidž banke s kojom je jednostavno poslovati.
Usluga m-token se može ugovoriti bez naknade u bilo kojoj poslovnici UniCredit Bank od 24.03.2014. godine. Postojeći korisnici e-ba usluge svoj fizički token takođe mogu zamijeniti besplatno za m-token.
Više informacija klijenti mogu dobiti na besplatni broj Podrške korisnicima 080 081 051, www.unicreditbank.ba ili u poslovnicama UniCredit Banke.

S ciljem da zadovolji potrebe svojih klijenata i prilagodi se savremenim tehnološkim trendovima, UniCredit Bank je svoju ponudu obogatila novom aplikacijom, jedinstvenom na našem tržištu: m-token.
Dosada su korisnici usluge internet bankarstva (e-ba) za identifikaciju i potvrdu izvršavanja transakcija putem e-ba, mogli koristiti samo fizički token, a sada imaju dodatnu mogućnost korištenja m-tokena, koji je instaliran u mobilnom uređaju, te je time praktičniji i dostupniji za korištenje.
M-token pruža jednaku razinu sigurnosti kao i fizički token, zaštićen je PIN-om koji je poznat samo vlasniku.
Za korištenje m-tokena potreban je mobilni uređaj (kao i kod instaliranja m-ba usluge) koji ima mogućnost pristupa internetu, dovoljno raspoložive memorije za pohranu aplikacije m-token i određeni operativni sustav: Operativni sustav Android ili bilo koji drugi mobilni uređaj koji podržava aplikaciju Java ME MIDP 2.0/CLDC 1.1.Nakon preuzimanja i aktivacije aplikacije, pristup internetu pri korištenju m-tokena nije potreban – time je m-token lako dostupan u zemlji i inozemstvu.
Iako se m-token i usluga mobilnog bankarstva (m-ba) nalaze u istoj aplikaciji u mobilnom uređaju, ipak se neovisno ugovaraju i koriste zasebno. Mobilnom bankarstvu m-ba pristupate putem mobilnog uređaja, dok m-token aplikacija omogućava korištenje mobilnog uređaja kao fizičkog tokena za pristup internet bankarstvu e-ba.
Sa m-tokenom, tokenom na mobitelu, klijenti UniCredit Bank sada mogu uživati u potpunoj fleksibilnosti korištenja e-ba usluge UniCredit Bank. Bilo kad i na bilo kojem mjestu, mogu koristiti e-ba pod jednim jedinim uvjetom, a to je da imaju sa sobom mobitel!
Uvođenjem ove jedinstvene usluge, UniCredit Bank je potvrdila imidž banke s kojom je jednostavno poslovati.
Usluga m-token se može ugovoriti bez naknade u bilo kojoj poslovnici UniCredit Bank od 24.03.2014. godine. Postojeći korisnici e-ba usluge svoj fizički token takođe mogu zamijeniti besplatno za m-token.
Više informacija klijenti mogu dobiti na besplatni broj Podrške korisnicima 080 081 051, www.unicreditbank.ba ili u poslovnicama UniCredit Banke.