Prtljažnik MG4 Electrica je 363 litra. Automobil ima dva digitalna ekrana, jedan od sedam inča iza upravljača i drugi središnji, od 10,25 inča.
Između dugog međuosovinskog razmaka i baterije (najtanje na tržištu, prema MG-u, sa samo 11 centimetara debljine), navodno je puno prostora u kabini.
MG4 Electric biće dostupan u dvije varijante. Prva ima bateriju kapaciteta 51 kWh, što mu omogućava autonomiju u vožnji od 350 kilometara.
Druga, sa 64 kWh, nudi radijus kretanja i do 450 kilometara.
U oba slučaja snaga motora iznosi 150 kW (204 KS), uz 250 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, auto od 0 do 100 km/h stiže za manje od osam sekundi, čak i uz ne tako malu težinu od 1.655 kilograma.
Brzim punjenjem od 135 kW na naizmjeničnoj struji potrebno je oko 35 minuta da dođe od nule do 80% kapaciteta.
Što se tiče kočnica, one su tipa “by wire”, odnosno bez fizičke veze između papučice i kočnice.
Već od osnovnog paketa Standard (postoje još dva: Comfort i Luxury), standardno ima sadržaje kao što su kamere od 360 stepeni, glasovne komande, asistent za poluautonomnu vožnju, i ultrazvučne kamere i radari za sisteme aktivne bezbjednosti.
Uz sedmogodišnju garanciju, izuzetno je atraktivna i početna cijena od 29.490 eura, što je manje od evropskih konkurenata. Naime, bazični modeli električnih kompaktnih automobila startuju od 38 hiljada eura, piše B92.