Purosangue izgleda kao SUV, sličan drugim luksuznim sportskim SUV-ovima marki poput Porschea i Maseratija. No uprkos veličini, obliku i višem stavu, kompanija insistira na tome da je Purosangue – što na italijanskom znači “čistokrvan” – sportski automobil, dizajniran od temelja kao pravi Ferrari.
Purosangue možda neće imati tradicionalni Ferrarijev oblik, ali će zvučati kao Ferrari. Novi model pokreće 6,5-litarski V-12 motor od 715 konjskih snaga koji je postavljen iza prednje osovine, a ne iznad nje kao kod većine SUV-ova i crossovera.
Ferrari je rekao da položaj motora – i sklopa mjenjač-diferencijal Purosangue, postavljenog otpozadi – raspoređuje težinu vozila gotovo ravnomjerno među četiri točka, poboljšavajući njegovu upravljivost.
Dok je Ferrari najpoznatiji po svojim sportskim automobilima s dva sjedišta, kompanija proizvodi četverosjede od ranih 1960-ih, a modele s pogonom na sva četiri točka od kada je FF coupe predstavljen 2011. No čak i Ferrari priznaje da Purosangue pomiče poznati brend u novu teritoriju.
Purosangue će u Italiji startovati s 390.000 eura (389.000 USD), rekao je Ferrari, što ga čini drugim najskupljim proizvodnim modelom kompanije iza 440.000 eura vrijednog hibridnog sportskog automobila SF90.
Isporuke će započeti u drugom tromjesečju 2023. u Europi, u trećem tromjesečju u Sjedinjenim Državama, a do kraja sljedeće godine na drugim svjetskim tržištima, rekao je proizvođač automobila.
Uprkos visokoj početnoj cijeni, Purosangue će vjerovatno biti popularan među Ferrarijevim imućnim klijentima.
Dva rivalska Porscheova SUV-a, Cayenne i Macan, zajedno su činila oko 55 posto Porscheove proizvodnje 2021. Ali Ferrari neće dopustiti da Purosangue postane toliko popularan: kompanija planira ograničiti proizvodnju Purosanguea na ne više od 20 posto svoje ukupne godišnje proizvodnje, odnosno samo oko 3000 jedinica godišnje.