Podaci za mart ukazuju da je SUV C segment bio najpopularniji među Evropljanima sa više od 233.000 registracija (-19 posto). Odmah iza njega nalaze se subkompaktni krosoveri. Za takve četvorotočkaše, kao što je recimo Toyota Yaris Cross, tokom marta se odlučilo više od 201.000 potrošača u ovom dijelu svijeta, uz pad prodaje od 13 posto.
Tek na trećoj poziciji nalaze se tradicionalni hečbek aduti iz B segmenta, koji iako dominiraju listom najprodavanijih modela, ipak u zbiru prepuštaju lidersko mjesto braći sa “proterenskim” izgledom.
U martu je ukupno prodato 189.604 vozila iz ove klase, što predstavlja za 22 posto slabiji rezultat naspram marta 2021. godine.
Nekadašnji evropski bestseleri iz C segmenta i dalje se dobro drže, ali su daleko od vodećih klasa. Kompakti su u trećem mjesecu 2022. godine nakupili 142.628 registracija, uz vrlo izražen manjak od 32 posto. Osim poemnutih segmenata, apsolutno sve ostale klase imaju ubjedljivo manje od 100.000 isporučenih automobila u navedenom mjesecu, što dovoljno govori o frapantnoj razlici koja se stvorila između SUV segmenta i ostatka tržišta.
Šta više, rast popularnosti SUV modela je, primjera radi, toliko ubio MPV klasu, da se u zvaničnim izvještajima više ni ne pominje diferencijacija među minivanovima po gabaritima.
Svi MPV modeli zajedno su u martu u Evropi imali 17.213 dostavljenih vozila.