DS 4: TEHNOLOGIJA POSTAJE SIMBOL ELEGANCIJE

Modelima DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK i DS 9 pridružit će se i četvrti model, DS 4, koji će uvesti novu generaciju avangardnih kreacija.

70
DS4

Kao profitabilna robna marka čiji tržišni udjeli rastu usprkos globalnoj zdravstvenoj krizi kojoj nikada do sada nismo bili svjedoci, DS Automobiles je odlučio dodatno ubrzati svoj razvoj sa modelom DS 4. Najnovije vozilo iz ponude premijskog segmenta C, koje se odlikuje pouzdanim temeljima, priznatim majstorskim vještinama i stručno potkovanim znanjem iz oblasti električnog pogona, koje je jedinstveno na svijetu, igra na kartu elegancije i vrhunskog inženjeringa s kojom namjerava pridobiti nove sljedbenike.

“DS 4 smo dizajnirali u svrhu redefiniranja glavnih smjernica premijskog segmenta C. Namijenjen je kupcima koje privlače dvije karoserijske verzije: novi SUV kupei senzacionalnog oblika i klasične limuzine sa petoro vrata s kompaktnim dizajnom. Na svakom koraku njegovog idejnog dizajna naše odluke smo donosili u želji da postanemo privlačni u oba navedena automobilska segmenta”, kazala je Marion David, direktorica produkata DS Automobiles

Harizmatični oblikovni dizajn koji otvara put za AERO SPORT LOUNGE

DS 4 nam se predstavlja s izuzetnim proporcijama. Uzorna širina 1,83 metra i veoma veliki točkovi sa 720 milimetara (najviše 20-inčne felge), kompaktna dužina 4,40 metra i umjerena visina krova 1,47 metara spadaju među zaista zadivljujuće dimenzije i vozilu daju impozantan stav.

“Prije nego što smo napravili prve poteze olovkom, dvije godine smo tijesno sarađivali sa našim inženjerima kako bismo stvorili tehničku konstrukcijsku platformu. Kada smo krenuli u kreativni postupak imali smo na raspolaganju izuzetno puno manevarskog prostora za razvoj novog koncepta. Oblik karoserije, koji je inače inspiriran konceptom DS AERO SPORT LOUNGE, jedinstven je u ovom automobilskom segmentu, jer se odlikuje sa do sada još neviđenim proporcijama. Karoserija je postavljena na veoma velike točkove, a njene linije su atletsko isklesane, veoma mišićave i kompaktne. Aerodinamična je, učinkovita i ujedno karizmatična”, kazao je Thierry Metroz, direktor dizajniranja DS Automobiles.

Prednji dio krasi novo prepoznatljivo osvjetljenje. Profinjeni elegantni prednji farovi dostupni su sa sistemom DS MATRIX LED VISION koji spaja matrična svjetla i svjetla za pokazivače smjera. Pored farova nalaze se dnevna svjetla u dva reda dioda LED na svakoj strani (ukupno 98 LED dioda). Motiv DS WINGS povezuje farove s ukrasnom maskom. Ovisno o izvedbi, podijeljena je na dva dijela, a krase je tematski motivi u obliku dijamanata rastuće veličine koji sežu od trodimenzionalne ukrasne maske. Iznad maske proteže se dugačak i okružujući poklopac motora koji ispunjava vozilo elanom i karoseriju čini još dinamičnijom.

Iz profila mogu se uočiti tekuće i oštre linije. Upadajuće ručice na vratima pridružuju se isklesanim bočnim površinama. Odnos između debljine karoserije i točkova velikog promjera (među kojima je u ponudi i 20-inčni model s aerodinamičnim umetcima) zasniva se na konceptnom vozilu DS AERO SPORT LOUNGE i vozilu daje impozantan stav.

Na zadnjem dijelu je krov razvučen i spušta se veoma nisko na snažno nagnuto zadnje staklo koje je dobilo emajliranu ugraviranu oznaku, što je svojevrsni spoljašnji simbol za priznato stručno znanje. Oblik karoserije nije dobio samo bogatiji stilski izgled, već je postao i aerodinamično učinkovitiji. Zadnji blatobrani otkrivaju nadasve atletske linije sa zaobljenim i naglašenim rubovima na karoseriji zbog čega dolazi još više do izražaja stub C kojeg krasi vrh u svjetlećoj crnoj boji s ugrađenim logotipom DS Automobiles. Na zadnjem dijelu nalazi se prepoznatljivo osvjetljenje nove generacije s progresivnim učinkom lasersko ugraviranih ljuski.

DS 4 se može iz jedne same siluete transformirati u više drugih. Kod vozila DS 4 svuda dominira elegancija zahvaljujući posebnom oblikovnom dizajnu odbojnika, prefinjenim dodacima od kromiranog materijala i kontrastnom crnom krovu koji daje vozilu atletski stav.

DS 4 CROSS vizualno koketira sa siluetom SUV-a, jer donji dio odbojnika ima veoma posebnu završnu obradu, posebne zaštitne elemente i mat crnu boju. Cjelinu zaokružuju gornji okviri bočnih stakala u svjetlećoj crnoj boji, svjetleća crna rešetka ukrasne maske, prepoznatljive felge, nosači krovnog prtljažnika i krov u boji karoserije. Kod vozila DS 4 CROSS moguće je odabrati ekskluzivnu opciju koja spaja sistem Advanced Traction Control za poboljšanu pogonsku vuču sa načinima za pijesak, snijeg i blato te sistem za pomoć pri spuštanju po nizbrdici (Hill Assist Descent Control).

Dinamičnija izvedba DS 4 PERFORMANCE LINE odlikuje se završnom obradom spoljašnjosti u crnoj boji sa paketom Black (DS WINGS, ukrasna letvica između zadnjih svjetala, ukrasna maska i okviri bočnih stakala) i karakterističnim crnim felgama, a svemu tome pridružuje se i ekskluzivna unutrašnjost.

Pročišćeni i tekući oblikovni dizajn unutrašnjosti, ručno izrađene površine

DS 4 predstavlja digitalnu, pročišćenu i ergonomsko dizajniranu unutrašnjost u kojoj je svaki pojedinačni element intuitivno integriran, kako s aspekta funkcionalnosti tako i stilskog dizajna. Protočnost se je mogla osigurati zahvaljujući brojnim inovacijama koje putnicima vozila DS 4 omogućuju izuzetno bezbrižnu vožnju.

Umjetnost vožnje odražava novi raspored upravljačkih prekidača koji su razvrstani u tri različita područja za jednostavniju upotrebu. Giljoširana dekoracija Clous de Paris koja je nastala po inspiraciji luksuznog urarstva simbolizira i krasi najvažnije elemente, kao na primjer:

  • sabljasta letvica armaturne ploče koja spaja upravljačke prekidače za klima uređaj i DS AIR: neupadljiv ventilacijski otvor;
  • prekidači za pomicanje stakala, poravnati sa bočnim ventilacijskim otvorima koji su integrirani u vrata.
  • sklop DS SMART TOUCH, 5-inčni ekran na dodir u povezanosti sa sistemom DS IRIS SYSTEM i DS E-TOGGLE, kompaktnom ručicom mjenjača automatskog mjenjača na središnjoj konzoli.

Neupadljiv ventilacijski otvor DS AIR predstavlja inovativni sistem ventilacije sa veoma kompaktnim središnjim ventilacijskim otvorima koji su visoko ugrađeni i opremljeni neupadljivim lopaticama. Protok zraka odvaja konusni nastavak koji optimalno usmjerava zrak prema gore ili dolje. Cjelina djeluje kao klasični ventilacijski otvor s optimalnom učinkovitošću. Zahvaljujući kompaktnom dizajnu i vertikalnom položaju, gotovo je neprimjetan i stapa se s okolinom što oblikovnom dizajnu armaturne ploče daje pročišćen i protočan izgled.

Unutrašnjost vozila DS 4 dizajnirana je oko dva međusobno isprepletana područja: područje za kontakt koje pruža udobnost i područje za interakciju gdje se nalaze razna sučelja. Dvobojna završna obrada upravljačkih prekidača za pomicanje stakala je potpuno usavršeno izrađena kako bi nam pružila optimalnu kognitivnu interakciju.

U unutrašnjosti vozila DS 4 elegancija se prepliće s tehnologijom jer u njoj vladaju različite vrste kože, materijal Alcantara®, karbonska vlakna, drvo i nove tehnike izrade.

Nove presvlake su podigle ugodan osjećaj u potpuno novu dimenziju. Sjedala koja mogu biti zajedno s kožnim presvlakama dostupna i sa funkcijom ventilacije i masaže odlikuju se posebno usavršenim oblikom. Njihov dizajn se zasniva na obliku školjke koji stvara potpuno novi prostor za udobnost u obliku pojedinačnog mjesta za sjedenje zakrivljenog oblika i bez prekida. Novim presvlakama prekrivene su sve površine pjenastom gumom dvostruke gustoće, dajući vozilu vrhunski nivo udobnosti. Inovativna sjedala u obliku školjke nude izuzetnu širinu kojoj do sada nismo bili svjedoci.

U dvobojnoj unutrašnjosti se sjedalima u zrnastoj koži sive boje Galet pridružuju svijetle i na dodir prijatne površine u predjelu za udobnost, gdje su u središtu zrnasta koža i giljoširana dekoracija Clous de Paris. Na gornjem dijelu, to je područje za interakciju, dekorativne elemente krasi jasenovo drvo braon boje i napa koža u braon Criollo najvišeg kvaliteta.

Kombinacija unutrašnjosti OPERA, koja uključuje sjedala u napa koži u braon Criollo sa dizajnom remena ručnog sata i napredni oblikovni dizajn, simbol je vrhunskog stručno potkovanog znanja marke DS Automobiles. Luksuzan ambijent dopunjavaju dekorativni dodaci od jasenovog drveta braon boje i raskošne površine u napa koži braon boje Criollo.

U izradi ove unutrašnjosti francuski majstori za kožu iskoristili su cjelokupno svoje stručno potkovano znanje: šivenje bez probadanja materijala jer je svaki ukrasni šav pričvršćen na površini, čime se naglašava zakrivljenost kožne površine vratnih ploča. Ovo je jedan od brojnih ručnih postupaka koji su izvršeni u unutrašnjosti, što važi i za dekorativne dodatke od jasenovog drveta braon boje ili izradu volana koji je u cijelosti ukrašen kožom.

Izvedba PERFORMANCE LINE dodatno ističe dinamičnost vozila DS 4. Velike površine u materijalu Alcantara® prekrivaju armaturnu ploču, obloge vrata i cjelokupnu središnju konzolu. Sjedala od pjenaste gume visoke gustoće prekrivena su tehnološki usavršenom tkaninom Basalte sa materijalom Alcantara® koju krase vezeni motivi i posebni ukrasni šavovi Or i Carmin. Volan ima jedinstveni element od karbonskih vlakana koji je prikovan na donji krak.

Harmoničnu usklađenu unutrašnjost dodatno naglašava i po mjeri podesivo posredno ambijentalno osvjetljenje, koje naglašava bočne elemente i pomaže u umirivanju cjeline. Za zvučni ambijent pobrinut će se Hi-Fi sistem FOCAL ELECTRA snage 690 Wati i četrnaest zvučnika kojima se pridružuju i zvučno izolirana bočna stakla koja su prava inovacija ovog automobilskog segmenta.

Sistem za pročišćavanje zraka pruža aktivnu zaštitu putničkog prostora sa senzorima krutih čestica PM2.5 u unutrašnjosti i prepoznavanjem spoljašnjeg zagađenja. Upravljanje dovoda zraka je optimalno poboljšano zahvaljujući dodatnom sistemu za filtriranje zraka koji za samo nekoliko minuta pročišćava zrak u unutrašnjosti. Sistem ocjenjuje kvalitet zraka i prikazuje rezultata na središnjem ekranu.

Napredna tehnologija

DS 4 koji se zapravo zasniva za korjenitoj nadogradnji konstrukcijske platforme EMP2 sa 70 posto novih ili ekskluzivnih dijelova od početka prodaje dalje imat će u ponudi priključno hibridnu tehnologiju (225 konjskih snaga i više od 50 kilometara dometa u načinu nultih emisija prema kombiniranom testnom postupku WLTP). DS 4 se od drugih razlikuje po sistemu za informacije i zabavu nove generacije, sistemima za pomoć u vožnji koji su premijskom segmentu C nešto sasvim novo i inovativnom prikazu informacija.

Elektrifikacija E-TENSE

Iako je nova konstrukcijska platforma EMP2 jednako modularna i time prikladna za ugradnju različitih tipova motora te tako dinamičnija i sigurnija od prethodne verzije, razvijena je posebno za vozilo DS 4.

Ova konstrukcijska platforma je poboljšala brojne karakteristike u korist funkcionalnosti, a ujedno je omogućila potpuno novu slobodu izražavanja u razvojnom dizajnu, zbog čega se silueta vozila odlikuje sa do sada još nikada viđenim proporcijama.

Arhitekturna struktura

S novom arhitekturnom strukturom postignute su željene proporcije i aerodinamične performanse. Jedinstvene proporcije između karoserije i točkova u ovom automobilskom segmentu i među premijskim vozilima pripomogle su u razvoju atletsko isklesanog i učinkovitog oblika karoserije, posebno s novom zračnom rešetkom, spuštenim sklopom poklopca motornog prostora i blatobrana te podom u 2. redu sjedala.

Smanjena masa

Zajedno sa nadograđenom konstrukcijskom platformom EMP2 uvedeni su novi dijelovi od kompozitnih materijala, dijelovi strukture od toplotno stisnutog materijala i još kompaktniji dijelovi, kao na primjer sklop klima uređaja, zbog kojih je dobijeno još više prostora za mjesta za odlaganje. Zapremina prtljažnika može dostići 430 litara, a vozilo je opremljeno i funkcijom za pristup punim rukama i motoriziranim prtljažnim vratima.

Sigurnost

Nova konstrukcijska platforma EMP2 dizajnirana je u skladu s najnovijim i najstrožim zakonsko propisanim standardima u pogledu sudara i zaštite potrošača bez bilo kakvih ograničenja za opću masu strukture.

Kvalitet vožnje i zvučna izolacija

Bezbrižna vožnja kojoj marka DS Automobiles posvećuje puno pažnje još je više istaknutija. Razna tehnička rješenja, kao što je spajanje-lijepljenje (za strukturu vozila upotrjebljeno je skoro 34 metara ljepila i točkastih varova), a također i preoblikovani dijelovi podvozja i upravljačkog mehanizma, pružaju prikladnu udobnost u vožnji zahvaljujući optimalnoj krutosti karoserije i izuzetnim ponašanjem na cesti koja poziva na užitke u vožnji.

Priključni hibrid

DS Automobiles se kao dvostruki svjetski prvak na prvenstvu formule E u 2019. i 2020. godini svrstava u sam vrh elektrifikacije. Najnovija konstrukcijska platforma EMP2 je prikladna za ugradnju priključno hibridnog pogonskog sklopa posljednje generacije bez negativnih utjecaja na zapreminu unutrašnjosti i zapreminu prtljažnog prostora. Četverocilindrični benzinski motor s turbokompresorom i 180 konjskih snaga djeluje u povezanosti s električnim motorom sa 110 konjskih snaga koji je ugrađen u mjenjač e-EAT8, tako da zajednički osiguravaju 225 konjskih snaga. Za napajanje kombiniranog sklopa pobrinut će se nadasve učinkovita baterija sa novim ćelijama s kompaktnijim dizajnom i većim kapacitetom koja je postavljena na zadnjem dijelu polukrute osovine i pruža više od 50 kilometara dometa u načinu s nultim emisijama (kombinirana vožnja prema testnom postupku WLTP).

Dostupne će biti i benzinske izvedbe PureTech sa 130, 180 i 225 konjskih snaga i dizelska verzija BlueHDi sa 130 konjskih snaga. Za sve ove modele bit će dostupan isključivo 8-stupanjski automatski mjenjač. DS 4 nam se tako predstavlja sa bogatom paletom nadasve učinkovitih više energijskih izvedbi za koje su dostupna prvoklasna aerodinamična rješenja.

Učinkovitost u predjelu točkova

DS 4 je opremljen točkovima veličine 720 mm, tako da su za njega, između ostalog, dostupne i 20-inčne felge. Srednji nivo opreme ima 19-inčne felge. Osmišljena je i ponuda „Tall & Narrow“, koja ograničava aerodinamične smetnje i daje prednost smanjenju CO2 emisija, a istovremeno vozilo zadržava jednako privlačan stil i izuzetnu udobnost. Za 19-inčne felge vozila DS 4 bit će dostupne zimsko ljetne gume 3PMSF kategorije A. Za 20-inčne felge, koje su dostupne za izvedbe E-TENSE, isto tako su dostupne gume kategorija A. Izuzetnoj razini dinamičnosti doprinosi i smanjenje mase felgi za 10 % (odnosno po 1,5 na pojedinačni točak) s aerodinamičnim umetcima, u svrhu smanjenja potrošnje goriva i CO2 emisija.

Povezivanje u pročišćenoj i digitalnoj unutrašnjosti

Na području povezivanja naš prioritetni zadatak je bio da ponudimo rješenja koja će vozaču omogućiti vožnju bez skretanja pogleda s ceste, što nesumnjivo predstavlja garanciju za još veću sigurnost. Prošireni prikazivač u visini očiju DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY pruža avangardna vizualna iskustva i nudi prvi korak do proširene stvarnosti. Zahvaljujući najnovijoj virtualnoj tehnologiji, informacije koje su neophodne za vožnju prenose se neposredno na cestu. Uz posebni optički učinak, podaci se prikazuju četiri metara ispred vjetrobranskog stakla i prate pogled vozača po 21-inčnoj dijagonali, čemu do sada nismo bili svjedoci u ovom segmentu. Važne informacije, poput brzine, sistema za pomoć u vožnji, navigacijskog sistema i poruka upozorenja odnosno trenutno reproduciranje muzičke numere ili poziva u toku, projiciraju se na cestu.

Ova senzorna i iskustvena tehnologija dio je šire ponude, u središtu potpuno redizajniranog 10-inčnog sistema za informacije i razonodu: DS IRIS SYSTEM. Najnovije korisničko sučelje na dodir je pročišćeno, brzo odzivno i po ergonomskom dizajnu slično pametnom telefonu, a osim toga zasniva se na profilima koje korisnik može podešavati po mjeri pomoću ikona. Omiljene postavke i prikazi automatski se učitavaju pri pokretanju. Uz mogućnost personalizacije želimo omogućiti svima da prilagode sadržaj svojim zahtjevima…

DS IRIS SYSTEM uključuje osobnog pomoćnika koji prepoznaje izgovorene riječi, tako da sistem može realizirati zahtjeve vozača. Njime upravljamo glasovnim naredbama i pokretima.

Sklop koji djeluje u povezanosti sa inovativnim sistemom za upravljanje s pokretima, to je DS SMART TOUCH, nalazi se na središnjoj konzoli. Ekran se može upravljati vrhovima prstiju. Dovoljno je da pokretom odaberemo jednu od prethodno sačuvanih funkcija. Ekran prepoznaje također pokrete kojima povećavamo ili smanjujemo prikaz i prepoznaje rukopis.

Ažuriranja se tekuće pohranjuju u oblaku, tako da sistem i mape djeluju na najvišem mogućem nivou.

Udobnost i bezbrižnost tokom vožnje

Sistem za poluautomatsku vožnju 2. Stupnja, koji trenutno predstavlja najvišu dozvoljeno razinu pomoći na cesti, bio je već dostupan za vozila DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK i DS 9, a za vozilo DS 4 je dobio važnu modernizaciju u obliku sistema DS DRIVE ASSIST 2.0.

Tempomat prilagođava brzinu uvjetima u prometu, a u prometnim zastojima može vozilo potpuno zaustaviti i ponovo pokrenuti vozilo. Osim toga, sistem također precizno pozicionira vozilo u voznu traku koju je odabrao vozač.

Kod vozila DS 4 funkciju dopunjuju i ostale nove funkcije: poluautomatsko pretjecanje, prilagođavanje brzine u krivinama i prilagođavanje brzine prema prometnim znakovima ograničenja brzine.

Volan je od sada opremljen senzorom prianjanja koji konstantno prepoznaje vozačevu aktivnost, jer vozač mora imati stalnu kontrolu nad upravljačkim prekidačima.

Najnoviji „kutni radarski mjerači“ (radars corner) obavljaju i druge funkcije, kao što je na primjer nadzor mrtvog ugla na velikoj udaljenosti (sa dometom od 75 metara) i upozorenje na promet od nazad, sprječavajući sudare s opasnom preprekom u mrtvim uglovima.

DS Automobiles također teži konceptu bezbrižne vožnje. Vozilo DS 4 odlikuje položaj na cesti koji je uzor svim ostalima u segmentu. Jedna od prioritetnih karakteristika vozila je upravljački ovjes DS ACTIVE SCAN SUSPENSION koji djeluje u povezanosti sa kamerom, što je ekskluzivnost u ovom segmentu. Kamera na vrhu vjetrobranskog stakla prikazuje i unaprijed upozorava na nepravilnosti na cesti i šalje informacije računalu. U kombinaciji sa četiri senzora u visini podvozja i tri mjerača ubrzavanja, sistem prilagođava djelovanje svakog točka posebno. Na osnovu ovih informacija, po potrebi uspostavlja tvrđi ili mekši ovjes. Rezultat je optimalna udobnost bez obzira na stanje na cesti.

Još jedna tehnologija po kojoj se DS Automobiles ističe od konkurencije je DS NIGHT VISION. Sistem osigurava bolju preglednost i zaštitu od opasnosti koje vrebaju na cesti. Infracrvena kamera koja je ugrađena u prednjoj ukrasnoj maski prepoznaje pješake i životinje na cesti do udaljenosti od 200 m tokom vožnje noću i pri slabijoj vidljivosti. Vozaču se prikazuju eventualne opasnosti na cesti na digitalnoj instrument tabli (i u obliku upozorenja na ekranu DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY), tako da može reagirati na njih.

Vozača u izvođenju manevara prati i sistem za bolju vidljivost pod uglom od 360° sa četiri kamere, od kojih su dvije u spoljašnjim retrovizorima.

Oblikovno prepoznatljivo osvjetljenje DS

Kod najnovije generacije farova DS MATRIX LED VISION užeg i modernijeg oblika, tehnologije Matrix Beam i Dynamic Bending Light spojene su u jedan sistem, dajući vozilu prepoznatljiv i jedinstven identitet.

Farovi DS MATRIX LED VISION sastoje se od tri LED modula koji čine svjetlosni potpis marke DS Automobiles.

U unutrašnjem modulu fara je funkcija kratkih svjetala.

Okretljiv središnji modul može se okretati pod kutom od 33,5 stepeni. Osvjetljava rubove ceste i tokom vožnje u krivini prati vaš pogled. To je priznanje usmjeravajućim farovima modela DS iz 1967. godine.

Spoljašnji modul Matrix Beam koji obavlja funkciju dugih svjetala podijeljen je na petnaest segmenata koji se pojedinačno uključuju i isključuju, ovisno o uvjetima u vožnji koje prepoznaje.

Farovi se prilagođavaju svjetlosni snop u odnosu na uvjete u prometu, ugao zakretanja volana, brzinu i vremenske uvjete s pomoću pet prethodno podešenih načina: grad, regionalna cesta, autocesta, teški vremenski uvjeti i magla. Vozač može stalno voziti sa dugim svjetlima bez zasljepljivanja ostalih učesnika u prometu. Zahvaljujući kameri na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, inteligentni farovi automatski prilagođavaju svjetlosni snop u odnosu na uvjete u prometu sa dometom od skoro 300 metara bez zasljepljivanja.

Farove DS MATRIX LED VISION dopunjuju nova dnevna svjetla sa proširenim dizajnom koji ukupno imaju 98 LED dioda. Uz prepoznatljiv vertikalni potpis, ova dnevna svjetla nude i novu pozdravnu animaciju s tehnološko naprednim stilskim dizajnom.

Zaštita okoliša

DS 4 je izrađen od 95 posto materijala koji su prikladni za ponovnu upotrebu i sadrži 85 posto dijelova primjerenih za recikliranje. Čak 30 posto mase je napravljeno od obnovljivih ili recikliranih materijala, to su metali i polimeri. Prekriveni dijelovi armaturne ploče su sastavljeni od 20 posto vlakana konoplje. Među recikliranim materijalima možemo pronaći polipropilen, poliesterska vlakna i elastomer koji su korišteni za podvozje, na primjer za usmjerivače zraka, reduktore buke i nosače.

 Sedam boja karoserije

Dostupno je sedam boja karoserije, od kojih su dvije potpuno nove: OR CUIVRÉ i SIVA LAQUÉ koje su se pridružile postojećim bojama: CRISTAL PEARL, SIVA PLATINIUM, CRVENA VELVET, PERLA BIJELA I CRNA PERLA NERA.

DS 4 je već izložen u svim trgovinama DS STORES u Evropi, Aziji, Južni Americi i Africi. Korisnik može tokom sjedenja na sjedalu od napa kože s dizajnom remena ručnog sata potpuno samostalno konfigurirati svoju kreaciju i može je pogledati zahvaljujući simulatoru DS VIRTUAL VISION pomoću naočala za virtualnu stvarnost.

Početak prodaje modela DS 4 predviđen je za posljednji kvartal 2021. godine.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here