Coca-Cola u Bosni i Hercegovini realizirala je tijekom ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala, u suradnji sa organizatorima i svojim kupcima i partnerima, inicijativu Recikliraj me. Pokloni mi novi život. koja je dio globalnog programa Svijet bez otpada.
Za osam dana aktivnosti odvojeno je prikupljeno: jedna tona plastičnog otpada, dvije tone papira, šest tona stakla i tri tone miješanog otpada. Svih 12 tona otpada je, u saradnji s partnerima inicijative Recikliraj me. Pokloni mi novi život. – kompanijom “Ekopak” i komunalnim preduzećem “Rad” preuzeto i poslano na reciklažu. Kontejneri za odvojeno odlaganje otpada – za plastične boce, limenke i za miješani otpad, bili su postavljeni na najprometnijim lokacijama u centru Sarajeva, a bili su i dostupni mobilni timovi koji su kružili gradom sa naprtnjačama u kojima je bilo moguće odložiti plastične boce i limenke.
– Prvi koraci inicijative Recikliraj me. Pokloni mi novi život. u Bosni i Hercegovini napravljeni su u suradnji sa Sarajevo Film Festivalom, najvećom i najutjecajnijom manifestacijom kulture i umjetnosti u zemlji. Partnerstvo koje traje 25 godina tako je obogaćeno zajedničkim nastojanjima da unaprijedimo kulturu odgovornog i održivog življenja, a rezultati u količinama odvojeno prikupljenog otpada su odlični. – rekao je Bruno Jelić, rukovoditelj projekta Svijet bez otpada u Coca-Coli HBC Adria.
Coca-Cola HBC kao društveno odgovorna kompanija i lider u primjeni postulata održivog poslovanja ima jasno postavljene ciljeve koji se odnose na smanjenje uticaja na okoliš. Jedno od strateških opredjeljenja kompanije globalno je program Svijet bez otpada, čijim aktivnostima direktno pridonosi smanjenju utjecaja na okoliš i nudi rješenja za izazove povezane s ambalažom.
Aktivnosti u okviru inicijative Recikliraj me. Pokloni mi novi život. i globalnog programa Svijet bez otpada usmjerene su na stvaranje novih navika za pravilno odlaganje i razvrstavanje otpada, kao i na edukaciju i podizanja svijesti građana o važnosti recikliranja otpada za očuvanje resursa i okoliša.
Uz Coca-Colu su u inicijativi sudjelovali su i njezini kupci iz sektora ugostiteljstva, te Konzum i Mercator.