Nissanov terensko-radni dvojac Pathfinder / Navara u novu modelsku godinu ulaze sa blagim kozmetičkim i nešto većim tehničkim doradama, osmišljenim da ih zadrže na samom vrhu tržišta. Kako bi se razlikovali od svojih prethodnika, prerađeni modeli dobili su novi izgled prednjeg i stražnjeg dijela. Promjene na prednjem dijelu obuhvataju novi poklopac motora, masku hladnjaka i branik, koji sa dodatnih 80 milimetara i zaobljenijom formom automobilima daje sportski izgled.
Prednja svjetla također imaju novi dizajn sa projektorskim izgledom ksenonskih farova (samo na Pathfinderu). Novost su i 18-inčne aluminijske felge, koji upotpunjuju postojeću ponudu 16-inčnih i 17-inčnih felgi. Modele V6 odsad krasi i neupadljiva oznaka V6 na prednjem rubu prednjih vrata, a V6 Pathfinderi ističu se novom bočnom zaštitom vrata. Promjene na stražnjem dijelu Pathfindera uključuju novi dizajn branika s četvrtastim rubovima što rezultira nižim težištem za stabilniji i masivniji izgled. Postojećoj paleti boja dodane su dvije nove metalik boje za Navaru – Electric Blue i Blue Grey, dok je Blue Grey dostupna i za Pathfinder.
Većina promjena u kabini Navare i Pathfindera osmišljene su kako bi poboljšale kvalitetu i odnose se na nove prekidače, prerađene presvlake vrata, nove tkanine za sjedišta, dodatne hromirane dijelove, prerađene instrumente i ovisno o modelu, dostupnost navigacijskog, komunikacijskog i audio sistema Nissan Connect Premium s ekranom osjetljivim na dodir. Uz poboljšanje uređenja i završne obrade, te veće kvalitete korištenih materijala, primjetno je i povećanje pretinaca za sitnice. Dosta je pažnje posvećeno sigurnosti, pa je ESP kontrola stabilnosti osim Pathfindera, sada dostupna i na Navari, a tu je i novi limitator brzine, koji je dodan postojećem tempomatu. Osim toga, sada i Navara posjeduje kameru za vožnju unazad.
Od tehničkih novosti vrijedi spomenuti novi 3.0 litarski V6 dizelaš sa direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 231 KS i 550 Nm obrtnog momenta, te pruža odlične performanse i mogućnost vuče kočene prikolice mase 3.500 kg, dok Navarin limit iznosi 3.000 kg. Iako velik i snažan, ovaj motor, zahvaljujući EGR recirkulaciji izduvnih gasova i filteru čestica zadovoljava Euro 5 ekološku normu. Kome je to mnogo i dalje je u ponudi provjeren i tržišno omiljen 2.5 litarski četverocilindarski dizelaš, koji je dobio dodatnih 19 KS, pa sada raspolaže sa solidnih 190 KS, a povećan je i obrtni moment na 450 Nm. Iako jači, ovježeni dizelaš je osjetno štedljiviji, pa sada u prosjeku troši tek 8,5 litara, odnosno 1,3 litre manje od prethodnika.
Cijene obnovljenog terensko-radnog dvojca Pathfinder/Navara na bh tržištu kreću se u rasponu od 65.000 do 97.500 KM sa PDV-om, odnosno u rasponu od 59.000 do 83.000 KM sa PDV-om.