Renault uživa preko 110 godina dugačku i izuzetno bogatu sportsku tradiciju, a kako bi dašak tih uspjeha osjetili i obični vozači brine se Renault Sport odjeljenje, koje je u posljednjih nekoliko godina razvijalo sportske verzije standardnih Renault modela. Aktuelnu Renault Sport ponudu čini „papreni“ trio Megane, Clio i Twingo, a njihove su cijene dodatno prilagođene bh. tržištu.
MEGANE RENAULT SPORT 250
Najviše pažnje u aktuelnoj ponudi Renault Sport modela, nesumnjivo privlači Megane Sport, koji poput prethodnika, dokazuje da se ispod svilenkaste karoserije krije sposoban sportaš. Za osnovu novog sportskog Megana, uzeta je atraktivnija coupe varijanta. Megane RS 250 krasi naglašen sportski stajling. To se prije svega odnosi na prednji branik sa velikim usisnicima zraka i spojlerom po uzoru na Renaultov F1 bolid. Stražnjim dijelom dominira centralno smješten završetak izduvne cijevi, difuzor zraka i krovni spojler.
Ipak, zaštitni znak ovog automobila, nalazi se pod prednjim poklopcem. Tu „diše“ poznati 2.0 litarski 16v turbo benzinac, koji razvija 250 KS pri 5.500 o/min, te maksimalni obrtni moment od 340 Nm pri 3.000 o/min. To je 20 KS i 40 Nm više od prethodnika – R26R, dobijenih promjenama na turbo punjaču, sistemu ubrizgavanja i usisa. Vrijedi spomenuti da je 80% obrtnog momenta dostupno već od niskih 1.900 o/min. Za prenos snage brine se šestostepeni manuelni mjenjač, skraćenih prenosnih omjera i preciznijeg hoda.
Performanse ovako pogonjenog Megana su očekivano vrhunske. Ubrzanje do 100 km/h za 6,1 sekundu i maksimalna brzina od 250 km/h, oduševit će i najveće fanatike. S druge strane, uprkos sportskom pedigreu, Megane RS nije veliki potrošač, te se u prosjeku zadovoljava sa 8,4 litre na 100 km. Pored standardnog sportskog podvozja, koje nudi vrhunske dinamičke mogućnosti, Renault nudi i još agresivniju Cup šasiju sa tvrđim amortizerima i ograničenom blokadom diferencijala, Brembo kočionim sistemom sa prednjim diskovima promjera 340 mm i stražnjim promjera 290 mm.
Unutrašnjost Megana RS 250 očekivano posjeduje Recaro školjkasta sjedišta, brojne sportske detalje, te zanimljivu kombinaciju boja. Tu je i mnoštvo luksuznih dodataka kao što je 6CD changer, Bluetooth, Carminat TomTom satelitska navigacija i još mnogo toga. Posebnost čini i specijalni telemetrijski monitor inspirisan Formulom 1 koji prikazuje sve najbitnije funkcije motora i kočnica, mjerač G-sile i štopericu.
Iako vrhunska sportska mašina, Megane RS 250 je izuzetno pristupačan. Standardna izvedba košta 39.999 KM, dok doplata za Cup šasiju iznosi 5.199 KM (18- inča felge), odnosno 6.620 KM (19-inča felge). Osim pomenutih mat felgi, koje i čine razliku u cijeni, paket Cup donosi presvlake u žutoj boji + podvozje CUP + samoblokirajući diferencijal (HLSD) + crvene kočione čeljusti Brembo + prednja sjedišta Recaro.
CLIO RENAULT SPORT 200
U popularnoj klasi gradskih jurilica, Renault nastupa sa vrhunskim modelom Clio Renault Sport 200. Kako samo ime govori 2.0 litarski 16V benzinac razvija cijelih 200 KS, koje u slučaju Cup verzije imaju mnogo lakši zadatak, obzirom da je isti lakši za 36 kg, a istovremeno ima i osjetno tvrđu suspenziju, te direktniji upravljač. Performanse su za gradski automobil vrhunske, obzirom da maksimalna brzina iznosi 225 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 6,9 sec. Obje verzije posjeduju brojne aerodinamičke dodatke, kraće prenosne omjere u mjenjaču, te mnoštvo sportskih detalja, za vrhunsku zabavu u vožnji, a sve to uz odmjerenu cijenu od 31.999 KM. Doplata za izvedbu sa Cup šasijom iznosi 919 KM.
TWINGO RENAULT SPORT 133
Za sve ljubitelje sportski nastrojenih gradskih minijatura, Renault Sport odjeljenje pripremilo je „paprenu“ izvedbu simpatičnog modela Twingo. Pod prednjim poklopcem „kuca“ 1.6 litarski benzinac sa 133 KS i 165 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 8.7 sekundi i maksimalnu brzinu od 200 km/h. Za vrhunske vozne mogućnosti zadužena je Cup šasija sa direktnijim ovjesom, 10% tvrđim oprugama i 4 mm nižim težištem u odnosu na standardni model. Šlag na tortu su antracit 17-inčne felge na koje su montirane gume dimenzija 195/40. „Nabrijani“ Twingo RS, dostupan je po nevjerovatnoj cijeni od 22.999 KM, dok doplata za kapacitetnije Cup podvozje iznosi 1.108 KM. Uz naglašenu atraktivnost i vrhunske mogućnosti, ovako formirana cijena čini od Twinga RS istinskog favorita među gradskim trkačima.