Model Fabia zauzima najvažnije mjesto u prodaji novih automobila na tržištu Bosne i Hercegovine. Sam podatak da je od momenta uvođenja, tačnije, od 2000. godine pa do danas ispuručeno 13.604 vozilo govori koliki značaj ima ovaj model. Fabia je vozilo koje je pronašla mjesto kod svih generacija vozača. To je gradsko vozilo koje zadovoljava potrebe svih onih koji traže sigurnost, kvalitet, praktičnost i funkcionalnost objedinjene u jednu cjelinu po najpristupačnijoj cijeni.
„Nova Fabia predstavlja novo podmlađeno lice najuspješnijeg Škodinog modela. Ovaj put Škodini stručnjaci su odlučili dodati novu emociju, ali tako da se zadrže već postojeće vrijednosti koje krase ovaj model“, kaže Ibrahim Kaba, brand manager Škode u BiH, te dodaje „kako bi najbolje razumili da se radi o važnim promjenama reći ćemo da je 13 stavki promijenjeno ili dodato u novi model“.
Dizajnerski nova Fabia postaje dinamičnija i robusnija. Prednji dio vozila doživio je krucijalne promjene. Tu je novi prednji branik, nova gril maska, nova dizajnirana prednja svjetla i redizajnirana svjetla za maglu. Ove promjene daju širinu vozilu što daje izgled dinamičnosti. Sada je Fabia duža za 8mm i iznosi tačno četiri metra, odnosno 4.247mm kod modela Fabia Combi.
Model je osvježen i novim bojama, te pored postojećih ovaj model krasi nova metalik „Rally Green“ boja. Tu je i metalik „Aqua Blue“ boja preuzeta iz modela Octavia i Superb. Od novih običnih boja tu je „Pacific Blue“ koja je zamijenila „Dynamic Blue“ boju. Od sada kupci će novi model Fabie moći ukrasiti i novim Aluminijumskim felgama Elba i Commet promjera 16”, odnosno novim Satellite poklopcima za čelične felge promjera 15”.
„Najveća emocionalnost dolazi iz unutrašnjosti, s toga je ovaj dio potpuno osvježen“, ističe Senad Trnka, Škoda marketing manager. „Estetiku unutrašnjosti sa novim elementima čine novi okviri ventilacionih sistema, nova kontrolna tabla sa bijelom iluminacijom, paket krom dekorativnih umetaka, tipke za klima uređaj i novi dizajn fabričkih presvlaka. Ovaj set unutrašnjih promjena daje jednu novu luksuzniju sliku unutrašnjosti ovog modela“.
Promijenjeni su nazivi nivoa opreme pa tako sada imamo varijante: Classic, Ambiente, Active i Elegance. Iznenađenja se ne završavaju i Škoda je izvršila redizajn već postojećeg modela Fabia Combi Scout te po prvi put predstavila hatchback Scout verziju modela Fabia.
U multimedijalnoj sferi tu su novi radio uređaji preuzeti iz ostalih Škoda modela. To su CD MP3 uređaji Blues, Swing i Bolero, te najnoviji navigacioni uređaj kreiran za ovaj model Amundsmen.
Međutim, najveće iznenađenje krije se ispod haube ovog modela. Potpuno nova paleta dizelskih i benzinskih motora je u upotrebi. To su prije svega novi četvorocilindrični turbobenzinski agregati 1.2 TSI snage 63 odnosno 77 kW. Sjajne performanse u kombinaciji sa izrazito niskom potrošnjom i emisijom štetnih gasova su najvažnije osobine ovih motora. Škoda je svojim vozačima motor 1.2 TSI 77kW/105KS ponudila sa sedmostupanjskim DSG automatskim mjenjačem, želeći olakšati vožnju i učiniti je ugodnijom.
S druge strane novi izbor dizel motora čine tri nova 1.6 TDI CR varijante snage 55 kW, 66, KW i 77 kW zavisno od izbora. Navedeni motori su četvorocilindrični motori sa „common rail“ tehnologijom i svi posjeduju DPF filter za prečišćavanja štetnih gasova. Ono najvažnije je da ovi navedeni benzinski i dizel motori ispinjavaju visoke EU 5 norme ispušnih gasova. Kako ništa nebi prepustili slučaju Škoda je unaprijedlila i već postojeće motore. Tako je recimo 1.2 HTP 12 V benzinski motor unaprijeđen i sada ima dosta stabilniji rad, manju potrošnju, manju emisiju štetnih gasova i bolje performanse.
„Sigurno ništa manje značajno vrijedno je istaknuti da sve navedene promjene i unapređenja koja su izvršena na modelu Fabia u istoj mjeri doživio je i model Roomster koji od sada dolazi u svojoj facelift varijanti“, dodaje Kaba.
Zajedno sa ovlaštenim importerom ASA Autom, Škoda AUTO se pobrinula da ove mnogobrojne izmjene ne idu na teret kupca pa će tako cijena osnovnog benzinskog modela 1.2 HTP 44 kW / 60 KS Classic iznosti 15.840 KM sa uključenim PDV-om, odnosno tačno 178 KM skuplje nego cijena predhodnog modela. Osnovna cijena dizel motora 1.6 TDI 55 kW / 75 KS u Classic varijanti iznosi 21.135 KM sa PDV-om.