Kompanija Payten, članica Asseco Group u svijetu i BiH nudi kompletna rešenja za platnu industriju za nefinansijske i finansijske institucije. Mirza Ustamujić , generalni direktor i predsjednik Uprave kompanije Payten u Bosni i Hercegovini naglašava da je poslovnu 2019. godinu obilježio kontinuiran rast i odlični finansijski rezultati. U 2020. godini namjeravaju zadržati lidersku poziciju razvijajući proizvode i usluge u interesu klijenata.
BM: Što biste izdvojili kao najznačajnije poslovne rezultate kompanije Payten u 2019. godini na bosanskohercegovačkom tržištu?
USTAMUJIĆ: Prije svega, 2019. godina će biti potvrda naše liderske pozicije u ovom segmentu poslovanja, koju ćemo obilježiti ponovnim rastom i odličnim finansijskim rezultatima. Dodatno, jako smo ponosni i motivirani odlukom Grupacije da odobri akviziciju inovativne bosansko-hercegovačke kompanije Monri sa, kojom kao Grupa na tržište SEE ulazimo sa neovisnom singlePOS mrežom i savremenim eCommerce rješenjima.
Na ovaj način obezbjedili smo i daljnji rast, te izvoz proizvoda van granica Bosne i Hercegovine, na što svi možemo biti posebno ponosni.
BM: Šta je novo u segmentu usluga što ste nudite postojećim, ali i novim klijentima Vaše kompanije?
USTAMUJIĆ: Kontinuirano radimo da unapređenju našeg portfolija usluga kako bismo pratili tržišne trendove ili zadovoljili jako zahtjevne propise koji vladaju u segmentu bankarstva, naravno, pri tome uvažavajući potrebe klijenta. Sa Monrijem nivo dostupnosti usluga se značajno uvećao i već imamo nekoliko veoma interesantnih projekata koje radimo zajednički.
Dodatno, za naše klijente je jako bitan kvalitet usluga koje pružamo posebno u segmentu održavanja sistema bankomata i POS mreža u Bosni i Hercegovini, na što stavljamo poseban akcenat.
BM: Tržište na kojem poslujete je dosta dinamično. U kojoj mjeri uspijevate odgovoriti na zahtjeve klijenata i kako to postižete?
USTAMUJIĆ: Da biste se borili na dinamičnom i veoma zahtjevnom tržištu, jako je bitno da imate kvalitetan proizvod i posvećene i predane ljude, što Payten definitivno ima. Naši poslovni rezultati i potezi koje povlačimo najbolje govore o nama i gdje smo danas, a priznanja poput Najboljeg provajdera usluga u području Bankarstva potvrđuju da je ono što radimo ispravno.
BM: Prije godinu i po Payten je imao sedam servisnih centara u BiH. Najavili ste otvaranje novih servisnih centara. Koliko danas imate servisnih centara, a koliko uposlenika?
USTAMUJIĆ: U pravu ste, danas imamo tri dodatna ili ukupno 10 servisnih centara i trenutno raspolažemo sa gotovo dvostruko većim brojem ljudi nego prethodne godine. Ovaj segment je jako zahtjevan i moram priznati da se veliki trud i angažman kolega ulaže kako bi se svaki proces dodatno unaprijedio i obezbijedila što veća satisfakcija naših klijenata.
BM: Kakvi su planovi Payten za 2020. godinu i šta je ono što možete najaviti na bh. tržištu u nastupajućem periodu?
USTAMUJIĆ: Nadamo se novim ugovorima, pripremamo interesantna inovativna rješenja i vjerujemo da možemo obezbijediti dodatne prihode sa drugih tržišta.
Na kraju, iskoristio bih ovu priliku da se zahvalim prije svega našim uposlenicima, klijentima i partnerima na izvanrednoj godini i poželim još uspješniju 2020. godinu!