Postavljanje zaštitne oplate na okretnoj stanici šestosjeda na Bjelašnici i skidanje 25 posto korpi na kojima će biti izvršen remont hvataljki u okviru dvanaestomjesečnog servisa trebao bi početi u nedjelju, 27. oktobra, nakon što je underskin iz Švicarske poslan prema Bjelašnici.
Otklanjanje smetnji
Inžinjeri iz Švicarske rukovode i nadziru radove na instalaciji opreme i puštanja postrojenja u rad, saopćeno je iz Kantonalnog javnog preduzeća “ZOI’84”.
Nadogradnja sistema se izvodi zbog unapređenja sistema i otklanjanja smetnji koje predstavljaju problem pri operativnom radu žičare u zimskim uvjetima eksploatacije, te u cilju dugoročne prevencije i osiguravanja investicije.
Oprema koja se nabavlja mora biti integrirana u postojeći sistem kao integralni dio sistema te zbog prirode opreme koja se ugrađuje na kritičnom dijelu hvataljki i sklopivog sistema, oprema mora biti originalna, posjedovati sve ateste proizvođača i njen rad mora biti potpuno automatiziran.
Jači vjetar
Donja oplata unedrskina za okretnu stanicu šestosjeda je vrlo važna jer šestosjed više neće lediti i neće više biti zastoja postrojenja kao što je bilo do sada pri jačim vjetrovima.
Ugradnja unedrskina radit će se paralelno s dvanaestomjesečnim servisom i planirano je da traje 15 dana.
Nakon provjere funkcije i sposobnosti za rad te testiranja kočnica pod punim opterećenjem, šestosjedna žičara moći će biti puštena u rad.