Postroženi testovi pokazali su znatno veću emisiju štetnih plinova iz Mercedes-Benzovih automobila u 2018. te su u krovnoj kompaniji Daimler najavili razvoj električnih i hibridnih modela automobila.
Evropski regulatori prisilili su automobilsku industriju da drastično smanji emisije stakleničkih plinova kako bi se ublažilo globalno zatopljenje, uključujući 40-postotno smanjenje emisije ugljičnog dioksida od 2007. do 2021.
Metode testiranja
Skandal s Volkswagenovim krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz 2015. potaknuo ih je da postrože i metode testiranja kako bi odražavale stvarne uvjete vožnje, a rezultat je bio skok prosječne vrijednosti emisija u cijeloj automobilskoj industriji.
Zbog novih testova, ali i promjene ukusa kupaca i njihova okretanja težim sportskim terencima (SUV) prosječna je emisija Mercedesovih i Smartovih putničkih automobila porasla za sedam posto u 2018., na 134 grama CO2 po kilometru u 2018., prenosi Hina.
Pet modela
Potpredsjednik eDrive razvoja u Mercedes-Benz Carsu Jochen Hermann ističe kako to otežava snižavanje prosječne emisije na ciljanih 105 grama CO2 po kilometru do 2021. i rezultat će biti još intenzivnija elektrifikacija.
Mercedes-Benz Cars je do iduće godine najavio povećanje broja hibridnih i električnih modela na 20, s pet modela u 2018. Do 2025. godine 40 posto putničkih automobila bit će električni ili hibridni, saopćili su iz Daimlera.
Evropski zakonodavci odlučili su u decembru smanjiti emisiju plinova od 2021. do 2030. za dodatnih 37,5 posto.