Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day po četvrti put će se održati u Banjoj Luci 7. juna 2019. godine, a svim učesnicima će ponuditi najbolji program do sada! Nova atraktivna lokacija održavanja događaja je multipleks CineStar u Banjoj Luci, koji će uskoro otvoriti vrata posjetiocima u okviru Delta Planet centra. Organizator događaja, kreativna agencija Play Team ove godine odlučila je da posjetiocima omogući potpuno novi doživljaj u jednom od najljepših i najmodernijih multipleksa u regionu. Ove godine očekuje se prisustvo oko 1.000 učesnika iz BiH, regiona i svijeta.
Podjela znanja
Ovaj sada već prepoznatljivi regionalni događaj u protekle tri godine, predstavio je gotovo 100 domaćih i internacionalnih predavača, koji su svoje znanje podijelili sa više od 2.000 posjetilaca.
Play Media Day poseban fokus stavlja na inspirativne primjere, uspješna rješenja i kvalitetne projekte, kako bi kompanije, agencije i mediji, kao i pojedinci postigli svoj puni tržišni potencijal u sve dinamičnijem poslovnom okruženju, gdje se trendovi iz dana u dan mijenjaju. Vrhunski svjetski, regionalni i domaći stručnjaci iz oblasti kreativne industrije s učesnicima će podijeliti svoja iskustva i znanja. Pored tema kao što su mediji, marketing, odnosi sa javnošću, te influenseri, program će predstaviti i oblasti kao što su digitalna transformacija, virtuelna realnost i vještačka inteligencija.
Dijana Tepšić, direktorica programa događaja i kreativna direktorica Play Teama, ponosna je što je događaj Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja učesnika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetilaca.
“Iz godine u godinu se trudimo da učesnicima ponudimo kvalitetan program, a sigurni smo da ćemo i ove godine programski objediniti teme koje su atraktivne i aktuelne, uz mnogobrojne domaće, regionalne i svjetske stručnjake. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banju Luku pozicionirali na mapu kreativne industrije regiona”, ističe Dijana Tepšić.
Dodaje da je Play Media Day povezao mnogobrojne učesnike, te su nakon ovog događaja nastali uspješni projekti i saradnje.
“Play Media Day je pored edukacije, veoma značajan događaj i za umrežavanje, ali i neizostavnu zabavu”, zaključila je direktorica programa.
Predavači, panelisti i učesnici prošlogodišnjeg Play Media Day događaja, nisu krili svoje oduševljenje:
Bojan Hadžihalilovović, kreativni direktor Fabrike Sarajevo, rekao je da Banja Luka treba biti ponosna na ovakav događaj.
„Čista desetka za Banju Luku i za energiju, koju trebaš osjetiti! Nešto ovakvo je šteta propustiti“, istakao je Hadžihalilović.
Dvojac iz kreativne agencije SNASK iz Štokholma, koji je po prvi put boravio na ovim prostorima, izjavio je da je događaj izuzetan, te nisu krili oduševljenje organizacijom i gostoprimstvom u Banjoj Luci.
“Veoma lijepa energija, društveno i opušteno, sa mnogo mladih ljudi“, poručili su SNASK.
Ivan Živković, direktor Pioniri Communications iz Beograda, rekao je da je događaj perfektno organizovan.
Fantastično iskustvo
“Drago mi je da sam imao priliku da budem dio događaja, te da osjetim pozitivnu energiju i savršeno gostoprimstvo”, poručio je Živković.
„Play Media Day je fantastično iskustvo, vrhunski predavači, genijalni kreativci i apsolutno preporučujem svima da dođu ovdje i iduće godine“, poručila je Iva Obrovac iz agencije 404 iz Zagreba.
Organizatori naglašavaju da već postoji veliko interesovanje domaćih i regionalnih posjetilaca, te su i ove godine za najbrže učesnike koji se prijave, osigurali specijalnu akcijsku cijenu kotizacije, u iznosu od 59 eura, koja traje do 15. marta. Najbrži studenti koji se registruju, imaju mogućnost da kotizacije osiguraju po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.
Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com
Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04. Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.