“Nova SEAT Ateca igra ključnu ulogu u novoj strategiji brenda. Sa modelom Ateca započeta je najveća produktna ofanziva u historiji SEAT-a”, rekao je predsjednik Uprave SEAT-a Luca de Meo 2016. godine prilikom lansiranja Seatovog prvog SUV vozila.
Dvije i po godine kasnije njegovi nagovještaji su se obistinili i SEAT sada u ponudi ima tri modela u SUV segmentu koji dijele istu DNK, ali sa različitim karakterom. Sada su po prvi put sva tri vozila na cestama grada u kojem su dizajnirana.
Mjesto kreiranja
Dizajn kreiran u Barceloni: to je odlučujući faktor za 65 posto kupaca SUV vozila. Kada su u pitanju SEAT-ovi modeli, svi oni imaju zajedničko mjesto porijekla – Barcelonu.
“Sva tri modela su mogla biti kreirana jedino u ovom gradu”, izjavio je direktor odjela za dizajn SEAT-a Alejandro Mesonero-Romanos.
Pored zajedničkih karakteristika poput elegancije, atletske vanjštine i ljubavi prema detalju, svaki model ima svoje osobenosti. Arona, naprimjer, je “snažan crossover sa 68 kombinacija boja”, Ateca se ističe svojom “elegantnom siluetom”, dok Tarraco “oslikava svoj karakter zahvaljujući dizajnu prednjeg dijela vozila koji nagovještava budući izgled SEAT-ovih vozila”.
Bogata ponuda agregata: od Arone sa snagom od 95 KS, do Tarraca koji raspolaže sa 190 KS, sva tri SUV-a nude široku paletu motora kako bi osigurali, snagu, ekonomičnost i sigurnost. Uz to je Arona prvi model u svom segmentu koji nudi pogon na plin (CNG), dok će Tarraco profitirati od plug-in hibridnog pogona. SEAT-ov najveći SUV je “remek-djelo po pitanju funkcionalnosti i upotrebljivosti”, tvrdi SEAT-ov izvršni direktor za istraživanje i razvoja dr. Matthias Rabe.
Najveći prioritet
Sigurnost, najveći prioritet: asistent za gužvu u saobraćaju, asistent za zadržavanje trake, ACC adaptive cruise control, samostalno kočenje u slučaju opasnosti… su samo neki od sigurnosnih asistenata koji potvrđuju Seatovu opredjeljenost za sigurnost. Model Tarraco čak raspolaže asistentom za prepoznavanje pješaka i biciklista.
Povezivost: za 28 posto kupaca povezivost je prioritetna. SEAT intenzivno radi na rješenjima koja mogu odgovoriti na rastuću digitalizaciju, a ova tri SUV-a to i potvrđuju.
Prodajni uspjeh: 30 posto kupaca bira SUV vozila. U zadnjih pet godina broj prodatih SUV vozila u Evropi se uduplao i taj uzlazni trend i dalje traje, tako da će broj prodatih SUV vozila do 2025. godine porasti za 40 posto na 2,8 miliona. I u slučaju SEAT-a, SUV vozila su pospješila prodaju, pa je svako treće prodato vozilo iz tog segmenta.
Novi SEAT Tarraco će na proljeće biti dostupan i kupcima u Bosni i Hercegovini.