Nakon smrti klijenata, britanska podružnica španske banke Santander godinama je držala njihove milione na računima i odbijala ih je isplatiti najsljednicima, pa joj je Agencija za nadzor financijskog ponašanja (FCA) odredila kaznu od 32,8 miliona funti. Ocijenila je, navodi Guardian, da banka nije tretirala klijente i njihove najbliže srodnike na fer način jer je zaustavila ili nije završila proces provedbe oporuka, unatoč tome što je bila informirana o slučajevima smrti.
Potvrda oporuke podrazumijeva podmirivanje dugova umrle osobe i podjelu imovine u skladu s njenom željom. U nekim slučajevima osobe koje imaju pravo na nasljedstvo to i ne znaju zbog propusta banke da utvrdi postojanje novca. Kako navodi FCA, Santander je propustio transferirati čak 183 miliona funti koji su ostali iza 40.428 preminulih klijenata, a najduži period u kojem je jedan račun ostao otvoren trajao je 21 godinu. U jednom slučaju, naprimjer, banka nije prebacila novac nasljednicima jer je imala duplicirane dokumente, pri čemu je u jednom bio pogrešan datum rođenja klijenta.
Izvršni direktor britanskog Santandera Nathan Bostock je kazao kao im je žao zbog štete koju su uzrokovali propusti pogođenim porodicama i nasljednicima klijenata. Prihvatili su nalaze FCA i potpunosti su sarađivali s istragom.
“Prebacili smo većinu novca klijenata i učinili smo značajan napredak u provedbi procesa nasljeđivanja novca, vodeći računa o osjetljivosti i učinkovitosti usluge koju nudimo predstavnicima ožalošćenih kupaca i onima koji upravljaju imovinom preminulih ljudi”, poručili su iz banke. Agencija je obećala da će poduzeti sve potrebne mjere kako bi korisnici bili pravilno zaštićeni.