Gotovo svi autoproizvođači nastoje da optimiziraju svoje poslovanje kako bi povećali profitabilnost i time stvorili dovoljno rezerve za daljnja velika ulaganja. Naravno, cilj je podići konkurentnost i mirnije ući u turbulentna razdoblja.
Ford je tako spreman ugasiti pola game, GM je prodao Opel, a Volkswagen odustao od projekta Phaeton.
Ferdinand Dudenhofer, profesor ekonomije iz Duizburga u svojoj studiji otkriva kako je najprofitabilnija marka Ferrari. Vjerovali ili ne, Ferrari je u prvih šest mjeseci po svakom prodanom primjerku prestižnog automobila imao čistu zaradu od čak 69.900 eura.
U pogledu profita najjači njemački brend je Porsche, koji je s zaradom od 17.000 eura po svakom vozilu dvostruko profitabilniji od premium igrača Mercedesa, Audija i BMW, koji prosječno zarade 9.000 eura. Maserati i Volvo zarade oko 5.000 eura po svakom prodanom primjerku.
A sad oni najgori. Jaguar Land Rover trenutno vozi po rubu i na svakom prodanom automobilu zaradi tek 800 eura. Ali i to je odlično ako se usporedi s Bentleyem koji na svakom prodanom primjerku generira gubitak od čak 17.000 eura. Tesla je tek nešto bolja, oni gube oko 11.000 eura.
Usporedimo li rezultate s prošlogodišnjim sasvim je jasno kako su Porsche i Ferrari ostali na jednako visokom nivou kao najprofitabilniji auto proizvođači.